?? Xbox maar 4gb

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kptjuuh

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2011
Ik ben volgende week jarig en ga dan de nieuw xbox360 4gb kopen die is 200 euro, er was ook een 250gb versie maar zoveel geld heb ik niet dus nou is de vraag :

Ga ik daar veel van merken dat ik maar 4 gb heb? ik gebruik geen xbox live enzo alleen maar voor het gamen en kijk ook geen films enz (nog geen kinect) . ik heb gehoord dat de xbox trager zal reageren als je te veel er op hebt ofzo (nog nooit xbox gehad:o)

het aansluiten leek me ook moeilijk maar moet gemakkelijk gaan zeggen ze hopelijk krijg ik snel antwoord , ty

Ik zou voor de 250GB gaan, dit in verband met de toekomst. Later worden de spellen namelijk nog groter en ze nog vragen meer opslag(opslaan)ruimte. Verder kan je maar weinig grootte updates doen van spellen en andere online content downloaden.

klopt , ik heb ook ergens gelezen dat je nog usbstick er in kan stoppen voor nog een klein beetje meer geheugen is dat waar?

ja kan in de nieuwe xbox gewoon een harde schijf zetten dus je kan altijd uitbreiden

en ik lees dat sommige nog goedkoper klaar zijn , dan als ze die 250 gb hadden gekocht

Je kan trouwens ook wachten tot er een aanbieding komt, ik had mijn Xbox 250GB toen gekocht voor 200,- euro, bij de BartSmit.

ik heb deze gezien bij intertoys maar dan heb je gewoon wel de netstroom van xbox naar stopcontact en scart kabel van tv naar xbox of moet je die der ook nog bij kopen ?

Netstroom en scartkabel zitten bij alle bei de versie's van de Xbox standaard inbegrepen.

maakt het ook nog veel uit als de console verticaal of horizontaal staat? want zeggen ze dat de nieuw bijna geen geluid meer maakt maar heeft het verschil?

naar mijn mening is plat het beste omdat de cd drive dan in ze normale stand staat

ik heb zelf wel me ps3 en xbox360 rechtop staan , dus het kan wel en heb er zelf geen problemen mee

maar ik denk dat plat het beste is

edit :

ik denk dat bij de nieuwe xbox360 slim je hem wel beter rechtop kan zetten want daar zitten je koel gaten

Laatst bewerkt:
als je een avatar wilt aan maken als je je xbox net gekocht hebt moet je dan ook xbox live hebben?

dat poppetje in je xbox menu bedoel je ?

nee daar heb je geen xbox live voor nodig

Ik heb al 1 spelletje 'f1 2010' dan heb ik eerst wel genoeg eerst aan die 4 gb ofniet?

als het goed is wel

mijn xbox heeft minder als 1 gb geloof iets van 256 mb en ik heb 35 spellen ofzo

dus dat zal denk ik wel goed komen

ik denk dat bij de nieuwe xbox360 slim je hem wel beter rechtop kan zetten want daar zitten je koel gaten

Ik zou trouwens je Xbox plat neer leggen, met je ventilatie gat (zit aan de zijkant) omhoog.

34118625-2-440-0.gif

Want er zit boven een ventilatie in/uitgang, onder één en één aan de rechter zijkant.

Dus als hij zou staan zoals op het plaatje, draai hem 90 graden naar links en leg hem dan plat neer, lijkt mij het slimst.

Hey!

De Xbox 360 250GB is zoals al eerder gezegd de beste optie. Maar ik heb meer dan 21 spellen zoals GTA 4 en Sims3, met allemaal grote savegames. Maar mijn Xbox is 4 GB en nog steeds niet vol :)

Dus de keuze is uiteraard aan jezelf. Zelf heb ik stage gelopen bij Microsoft, hun hadden in de kantine ook een Xbox staan en deze stond zoals hierboven beschreven, het is echt het beste voor de ventilatie, de Xbox wordt soms gloeiend heet!

Misschien heb je er wat aan of niet, maar desondanks wens ik je veel succes en plezier met je aankoop!

Gr. Martijn

Dankjewel allemaal vanmiddag naar winkel ga toch maar voor de 250 gb ;) omdat ik geen xbox live mag :S (lang verhaal) dacht ik zo is ook wel genoeg maar als ik het nu zo hoor toch maar die andere TY

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan