xbox media center

• Onderwerp starter Onderwerp starter biko
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

biko

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2006
hallo allemaal

mijn dochter heeft een xbox gekocht (deze is omgebouwd)
ik heb hem via de router aan gesloten en kan ook films en foto's en muziek van de pc naar de xbox sturen met ipswitch ftp en ook afspelen ,web radio doet het ook, maar als ik het goed heb moet je toch ook online b.v. kunnen gamen,of chatten,maar hij zegt steeds kan server niet vinden
wie weet wat ik moet instellen
groetjes wim

xbox live

dank u ,maar zijn er geen gratis wegen ,manieren?
groetjes wim

Zeker wel....
Overigens hebben jullie een zwarte xbox of een xbox 360.
stnxboxvideogamesystem0002.jpg
stn12Xbox360mFestpl.jpg
.
Bij de laatstgenoemde is het mogelijk om een Silver account (=gratis) aan te maken. Je hebt dan de eerste maand de voordelen van een Gold account. (zie mijn vorige link voor uitleg over Silver en Gold). Bij de "oude" xbox is alleen een Gold membership mogelijk en heb je niet zo'n uitgebreide Marketplace als op de 360.

Succes.

o

hallo allemaal

mijn dochter heeft een xbox gekocht (deze is omgebouwd)
ik heb hem via de router aan gesloten en kan ook films en foto's en muziek van de pc naar de xbox sturen met ipswitch ftp en ook afspelen ,web radio doet het ook, maar als ik het goed heb moet je toch ook online b.v. kunnen gamen,of chatten,maar hij zegt steeds kan server niet vinden
wie weet wat ik moet instellen
groetjes wim

dat komt omdat als je met een omgebouwde xbox/xbox360 online gaat microsoft je gelijk voor altijd van xboxlive bannt dus je kan nooit meer met een xbox/xbox360 op "het" huidige ip adress online gamen snappie?

Het gaat hier over Xbox Media Center, heeft 0,0 met Xbox Live te maken.

Xbox Media Center maakt gebruik van Xlink Kai, ga naar http://www.teamxlink.co.uk/
Voor meer informatie.

Hier is het Nederlandse forum van XBMC, als je er niet uitkomt kun je je vraag beter daar stellen bij mensen die er verstand van hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan