XBox of PS3 PC emulator/sumilator

Status
Niet open voor verdere reacties.

popoqwerty

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2011
Hoi.

Heel graag wil ik GTA-V spelen maar ik heb geen Xbox en ook geen PS3. ;)
Daarom ben ik op zoek naar een emulator voor de PC. (windows 7/8)
Ik heb al gegoogled maar ik krijg alleen betaalde versies gevonden om met een hoop spy en maleware.
Hebben jullie misschien een goede downloadlink voor mij?

Nog even over de PC specs.
Daar zit het wel goed mee want ik heb hier een I7 met 8GB RAM DDR3 en een Ge-Force videokaart.

Groetjes,
Bram.

Nog even geduld. GTA-V komt er waarschijnlijk ook voor de PC.
De verwachting is 2e kwartaal 2014.

Ja dat klopt.
2e kwartaal van 2014 is een beetje te veel van het goeden. ;)
Ik kan er niet tegen dat me vrienden op school allemaal zitten te praten over GTA-V en ik kan niet meepraten. :D
Dus weet jij ergens een goede emulator te vinden ?

Ik heb zelf een PS3 en heb dus nog nooit een emulator geprobeerd,maar het lijkt erop dat het op deze website over echte emulatie gaat.
Zelf ben ik daar een beetje sceptisch over,want alhoewel de PS3 videokaart al voorbijgestreefd is door tegenhangers voor de pc,de cpu is nog altijd een 3.2 ghz geklokt beest,dat volgens mij niet zo snel te emuleren is.
Of je moet al de beschikbare rekenkracht van je (krachtige) pc cpu kunnen overbrengen op die emulator.......just my 2 cents,of course....;)

Laatst bewerkt:
De ps3 cpu is een PowerPC cpu, niet te vergelijken met een pc cpu, en de videokaart doet zelfs onder voor de meeste laptop gpu's.
Hoedanook, als je GTA V wilt spelen op een emulator en niet wilt betalen neem ik aan dat je ook voor GTA V niet wilt betalen, en daarmee kunnen (en mogen) we je niet helpen hier.
Als je GTA V wilt spelen, betaal dan gewoon, en de emulator, als die er al is was het een hoop werk om te maken, dus gun die mensen ook een vergoeding...

Altijd dat gratis...

Ik ga GTA-V wel kopen voor de PC.
Maar ik wil het nu spelen en ik wil niet wachten tot 2014. ;)

Dat dacht ik ook na je vraag en vorige reactie. Ik vind de reactie van radicalgamer wat overtrokken en generaliserend.
Zoals de waard is... :P

Dan wacht ik maar tot 2014 hej. :o
Maar is niet zo erg dan kan ik nog tijd aan school besteden. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan