Xbox One formatteerd externe harddisk niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0675

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2011
Berichten
88
Hallo, ik heb een externe harddisk van Western Digital (My Passport X 3tb) en als ik die aansluit op mijn Xbox One krijg ik niet de optie om deze te formatteren voor games en apps maar wordt de harddisk meteen herkend als media apparaat.
Als ik bij opslag kijk in het instellingen menu dan staat de harddisk er wel bij maar kan ik hem van daar uit ook niet formatteren, ik kan alleen de inhoud bekijken. Ik heb al op Google gezocht naar een oplossing maar dat heeft weinig effect gehad, heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt :)
 
Bedankt voor je reactie maar dat werkt niet omdat een Xbox One voor game opslag een eigen format gebruikt, geen NTFS of exFAT o.i.d.
 
In dit artikel wordt uitgelegd hoe 1 en ander werkt en waarom een ext. HDD soms niet / niet goed herkend wordt.
Misschien kun je iets met de info in het artikel.
 
Bedankt Scrapheap, ja dat had ik al eerder geprobeerd zonder succes, als ik het zo lees op internet is een externe harddisk op een Xbox One een beetje hit and miss.
 
Wellicht kun je er eens een telefoontje aan wagen naar Microsoft..?
Het is hun product dus naar mijn idee zouden zij je verder moeten kunnen helpen..?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan