Xbox original

• Onderwerp starter Onderwerp starter Me80
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Me80

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2007
Hoi allemaal,

Ik heb voor mijn neefjes via via een oude xbox (de original/eerste versie) kunnen regelen. Er staan spellen op en Avalaunch is erop geïnstalleerd. Nou ben ik totaal niet bekend met de Xbox, vandaar mijn vraag aan jullie.
Ik heb diverse forumdiscussies/-vragen gelezen, maar kom er nog niet echt wijs uit...

Via internet heb ik diverse torrents gedownload van de Xbox. Kan iemand mij vertellen of er een mogelijkheid is/op welke manier ik de .iso op de Xbox kan krijgen. Op de Xbox zelf dan wel en niet via een DVD ?

Is er een easy way om dit te doen ?
Wanneer ik google kom ik vooral uitleg tegen over de Xbox360, maar ik weet niet of dit hetzelfde is voor deze eerste versie ?
In de bijlage een fotootje van de xbox. 2013-07-07 18.35.30.jpg

Groet,
Marjolein

Ik pak altijd eerst het iso bestand uit en dat kopieer ik op de hard drive van de xbox (via ftp) dan open ik de file-manager op de xbox en zoek het programma op. en dit open je :)

Hoi vanschagen en Onbekend172.
Dank jullie wel!
Nu voel ik me heel blond en ga ik hard zoeken hoe ik dat via ftp moet doen... ik neem aan dat ik dan de xbox op de een of andere manier op internet aan moet sluiten, toch ? Kabeltje erin en dan?
En dan via de pc naar de ftp site of zo ?
Mocht je dit nu lezen en denken... tjonge, das zo simpel, dan graag wat meer uitleg ;p

Groetjes, Marjolein

Oke zoek eerst het internet aderes op en probeer er met fillezilla op te komen, als je dat gedaan hebt moet je je iso uitpakken voordat je hem kan spelen. Dit kan niet door simple weg uit te pakken je hebt dit programma nodig: xIso

Add me op skype ik kan je er dan goed mee helpen als je meer vragen hebt want ik heb net een xbox gekocht en er een media speler van gemaakt :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan