Xbox spel lezen in pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

s4mm77

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2010
Ik wil graag een xbox schijfje verkennen op mijn pc (win7). Maar eerlijk gezegt heb ik geen idee hoe daar aan te beginnen!
Mijn doel is om 3D modellen van Final Fantasy XIII in blender te laden. Maar het lijkt erop dat ik nog een heel eind heb te gaan!
Kent iemand een manier om dat te doen? Ik heb de originele 3 dvds zowel als de 3 ISO bestanden (allstar).

Wat is er mis met de ISO's als je die reeds op windows 7 hebt? je kunt die gewoon "mounten" met een programma als daemon tools of de bestanden uitpakken met isobuster.

Ik heb ISO Buster geprobeert maar ik krijg het zelfde als wat ik krijg als ik een xbox schijf in mijn pc doe. Het enige wat mijn pc kan lezen is een stom filmpje over dat het schijfje in een xbox moet om gespeeld te worden. (lol wtf?)

Maar als het aan mijn drive ligt waarom kan ik dan ook geen xbox ISO lezen? Maar engels is geen probleem ik spreek het vaker als nederlands, eigenlijk is nederlands chatten enzo nog redelijk nieuw voor mij =')
Ik zal kijken wat het voor me kan doen, maar kan iemand me dat dan uitleggen? (waarom ik de ISO niet kan lezen)

edit:
Ik wil eigenlijk niet echt een oude dvd speler gaan lopen verklooien of mijn xbox open maken. Het is niet moeilijk, en ik ben niet bang om iets te slopen (mijn kast is al een jaar open, elke zoveel weken een nieuw onderdeel enzo). Maar het is wel nogal omslachtig! Ik had gehoopt dat er een programma was die voor mij de ISO wel kon lezen, zodat ik dus als nog door de assets kan browsen...

Laatst bewerkt:
Om exact dezelfde reden waarom je een echte xbox schijf niet kan lezen! Het is immers een kopie met dus dezelfde bestandsindelingen!

Tja daar leek het op =/
Nou ja het lijkt erop dat ik zelf iets heb gevonden, dus hierbij voor andere mensen met mogelijk de zelfde vraag en dus om de herhaling van dit topic te voorkomen:
[deze link is verwijdert]

edit:
Nee er zit een virus aan. Maar ik ben op zoek naar iets gelijks.

edit2:
Nou ja de volgende virus vrije link is misschien wel goed:
http://gael360.free.fr/files/wx360-1.6.rar [scan uitgevoerd met een betaalde versie van AVG]

Ok, ik heb het en ik heb de ISO... Maar wat ik krijg als ik hem open in wx360 kan ik niets mee... Is er verder nog iets nodig voor dit programma?

Laatst bewerkt:
Geen idee, heb geen xbox en dus ook geen reden om het programma te gebruiken. Al gezocht op internet, de helpfile van eht programma, de websie van het programma?

Ja en meerdere van dit soort programmas!
Als ik de schijf lees en in een "XISO"' verpak krijg ik het zelfde stomme ding met dat filmpje. Als ik de ISO omzet naar een XISO krijg ik een lege ISO... Dus ik heb een programma die een XISO wil en een programma om ISO naar XISO om te zetten maar als ik een ISO naar een XISO om zet krijg ik een lege ISO die als ik hem gebruik in het programma dat een XISO nodig heeft leeg blijkt.

... Ik ben het effe kwijt O_o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan