Xbox Wireless receiver werkt niet! Help me!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jokertjuhh

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2012
Heej, ik weet niet of dit in het goede topic is, maar ik heb een aantal weken geleden een xbox wireless receiver voor me pc bestelt, zodat ik me xbox controller er op kan aansluiten. Nu is het probleem dat die het niet doet. Hij vindt hem gwn niet.

Ik heb een 64 bit Windows 7 pc, want ik had iets gelezen dat het daar aan ligt.

Alvast bedankt voor de moeite

Alle drivers geïnstalleerd? Heb je al geprobeerd in apparaatbeheer de installatie van de receiver ongedaan te maken en dan de drivers te installeren?

Succes!

Ik heb wel een driver afgehaald van internet, van de microsoft website, maar toen deed tie het nog steeds niet.

Misschien kan je het oplossen door in Apparaatbeheer de installatie van de drivers ongedaan te maken, te verversen en dan voor het "onbekende apparaat" de drivers te installeren, maar kies dan voor de optie "selecteer driver uit lijst" o.i.d. en selecteer dan "Microsoft Common Controller for Window Class" onder het kopje Microsoft.
Succes!

Heb je misschien geen officiële adapter van Microsoft zelf? In dat geval zou je dit kunnen proberen:

http://krisrowland.wordpress.com zei:
Googling will bring up a few solutions for this issue, but I found only one works. These are the steps I took to install the drivers for the device:
- Install the official software: http://www.microsoft.com/hardware/en-us/d/xbox-360-wireless-controller-for-windows
- Start -> Search for “Device Manager” -> Open it
- Find the “Unknown Device” -> right click -> properties
- Driver -> Update driver -> Browse my computer -> Let me pick from a list of device drivers on my computer
- Double click “All devices” -> Search for “Microsoft” in the left pane and select it -> Search for “XBox 360 Wireless Receiver for Windows Version: 2.1xxx”
- Choose “Next” and complete the install
N.B. In plaats van te zoeken naar "Device Manager", moet je zoeken naar "Apparaatbeheer"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan