Xbox360 aan PC verbinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pawetor

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2007
Hallo allemaal,

Al enige tijd probeer ik mijn xbox360 aan mijn PC te verbinden.
Ik heb mijn PC & mijn xbox360 aangesloten aan de zelfde gezamelijke modem, waar ook nog de PC van mijn ouders op is aangesloten.
Helaas vind mijn PC mijn xbox360 niet, en anders om ook niet.
Alhoewel ik de PC van mijn ouders wel kan vinden...

Ik heb al even op dit forum rond gekeken naar oplossingen, maar niks werkt bij mij.

Weet iemand misschien waar het probleem zit?

Ik kan trouwens gewoon met mijn xbox360 op internet, en mijn PC heeft windows 7 als besturingssysteem.

Alvast bedankt.!

Zet ja firewall eens uit. Kan je dan alles wel vinden?

Wat je anders kan doen is het volgende. Ga naar windows media player (of typ wmplayer.exe bij uitvoeren of in dat ding bij start). Ga naar stream en klik automaticly allow media devices to play my media. Hierbij hoef je je firewall niet uit te zetten.

Ik heb het geprobeert, maar beide zonder succes.
Ik heb trouwens ook nog even veder gegoogle'd en ergens las ik ook dat het aan de porten van mijn modem zou kunnen liggen.
Weet iemand daar wat van af?

Zet ja firewall eens uit. Kan je dan alles wel vinden?

Wat je anders kan doen is het volgende. Ga naar windows media player (of typ wmplayer.exe bij uitvoeren of in dat ding bij start). Ga naar stream en klik automaticly allow media devices to play my media. Hierbij hoef je je firewall niet uit te zetten.

Naja in principe zou het niet nodig moeten zijn aangezien je binnen je netwerk blijft en dus het internet niet op gaat. Bovendien werkt je Xbox al op internet dus hoef je geen poorten meer open te zetten. Ik zou toch nog eens goed kijken of je wel media gedeeld hebt, want waarschijnlijk zit daar ergens het probleem. Je firewall kan natuurlijk ook meespelen. Heb je windows firewall ook uitgezet?

Ik heb alles nogmaals geprobeerd, maar helaas weer zonder succes.
Als ik op mijn xbox "Test PC Connection" doe, dan verbind mijn Xbox zich wel met het network, maar kan dan helaas niet mijn PC vinden... :(

Naja in principe zou het niet nodig moeten zijn aangezien je binnen je netwerk blijft en dus het internet niet op gaat. Bovendien werkt je Xbox al op internet dus hoef je geen poorten meer open te zetten. Ik zou toch nog eens goed kijken of je wel media gedeeld hebt, want waarschijnlijk zit daar ergens het probleem. Je firewall kan natuurlijk ook meespelen. Heb je windows firewall ook uitgezet?

Werkt nog steeds niet.

Ik denk dat ik Xbox maar even ga bellen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan