Xbox360 aansluiten in auto (op 2 schermpjes)

Status
Niet open voor verdere reacties.

BlueFox950

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2009
Ik wou graag even weten of het mogelijk is de xbox360 aan te sluiten in de auto, zodat we onderweg met vakantie lekker splitscreen tegen mekaar kunne spelen

Ik had gezien dat je zo'n omvormer heb van rookaansteker(aansluiting) naar stopcontact.. dus dan heb ik stroom.. maar het probleem daarna is dan alleen dat hij op 2 schermpjes aangesloten moet worden, heb je hier een splitter ofzo voor zodat het op allebei de schermen kan?

En ik wou dan ook nog graag weten of het via de xbox mogelijk is om het ene scherm (van splitscreen) op het 1e scherm te laten zien en t andere scherm op de andere, zodat je allebei een eigen beeld heb zegmaar ipv allebei allebei de schermen te zien

Aangezien niemand op je vraag antwoord, zal ik je dan maar vertellen wat ik weet.

Je kunt een xbox360 zeker op een bepaalde manier aansluiten in de auto.
Dit denk ik omdat ik het wel vaker heb gezien op bepaalde autoshows.

Ik weet niet of het mogelijk is om het splitscreen te verdelen over 2 aparte schermen.
Lijkt me een beetje stug om eerlijk te zijn, denk dat je dan 2 aparte xbox-en moet hebben en dan via systemlink tegen elkaar kunt spelen.

Ik hoop voor je dat iemand anders nog reageert op je vraag, aangezien mijn informatie en kennis niet erg toereikend is!

Groeten Roel.

Aangezien niemand op je vraag antwoord, zal ik je dan maar vertellen wat ik weet.

Je kunt een xbox360 zeker op een bepaalde manier aansluiten in de auto.
Dit denk ik omdat ik het wel vaker heb gezien op bepaalde autoshows.

Ik weet niet of het mogelijk is om het splitscreen te verdelen over 2 aparte schermen.
Lijkt me een beetje stug om eerlijk te zijn, denk dat je dan 2 aparte xbox-en moet hebben en dan via systemlink tegen elkaar kunt spelen.

Ik hoop voor je dat iemand anders nog reageert op je vraag, aangezien mijn informatie en kennis niet erg toereikend is!

Groeten Roel.

Nouja toch bedankt voor je antwoord, ik heb inderdaad ook vaak gezien op programmas als pimp my ride of de grote beurt dat ze een xbox aangesloten hadden in de auto dus het moet wel kunnen op de een of andere manier ja, ik zal zelf dan maar moete uitvinden hoe :P

Misschien slim om eventjes op het Automaxx forum te vragen, daar zitten heel veel van die mensen die zulke dingen met hun auto doen!

Wellicht staat er al ergens een topic waar het in beschreven wordt?

Misschien slim om eventjes op het Automaxx forum te vragen, daar zitten heel veel van die mensen die zulke dingen met hun auto doen!

Wellicht staat er al ergens een topic waar het in beschreven wordt?

Oke , goed idee ik zal eens kijke, bedankt :D , ik zal deze vraag zowieso maar op opgelost ofzo zette, want ik verwacht hier niet meer antwoorden

Haha.. ja, lijkt me verstandig ja! Denk inderdaad niet dat hier nog veel comments zullen komen die jij kunt gebruiken! :p

Naar wat ik verwacht heb je maar 1 X-doos nodig.. daarna moet het uitgangssignaal opgesplitst worden in 2 kanalen. Eentje voor de 'bovenste' speler en eentje voor de 'onderste'.. en dat moet vervolgens weer geconverteerd worden naar een 'heel' beeld voor op een scherm. Verwacht dat dit niet 1, 2, 3 klaar is... tis inderdaad slim om op zo'n autoforum te kijken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan