Xbox360 Unrecognizable disc.

Status
Niet open voor verdere reacties.

mo_fo45

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2005
Ik heb mijn xbox 360 laten flashen, sommige spelen die ik download werken niet, ik heb een Samsung SE-S164 brander,

ik gebruikTE: PLATINUM DVD+R, en daar werkte bijna alle spellen mee,
toen heb ik gisteren nieuwe dvd's gekocht, EMTEC DVD+R, ik heb nu 2 spellen gebrand, en ze werken allebei niet, ik krijg de foutmelding UNRECOGNIZABLE DISC, clean the disc with a soft cloth blablabla, de cd's zijn niet vies ofzo.
de spellen gedownload met Torrent, er waren heel veel Seeds, dus waarschijnlijk ligt het aan mij dat de fout steeds opkomt.
mijn XBOX is PAL, de spellen die ik gedownload heb zijn ook PAL
kheb t gebrand met CloneCD en met NERO

HELP MIJ!

Laatst bewerkt:
Je zegt dat BIJNA alle spellen het deden toen je ander merk dvd's had. Dit is dus waarschijnlijk toeval dat net dit spel het niet bij je doet met die nieuwe dvd's

DVD Verbatim.

EMTEC moet je absoluut niet kopen. Werkt niet.
Beste DVD is Verbatim, daarna Philips
Ik heb een spel gecopieerd op Philips en werkt niet. Ik ga het op Verbatim proberen, kijken of het werkt.

Ik heb mijn xbox 360 laten flashen, sommige spelen die ik download werken niet, ik heb een Samsung SE-S164 brander,

ik gebruikTE: PLATINUM DVD+R, en daar werkte bijna alle spellen mee,
toen heb ik gisteren nieuwe dvd's gekocht, EMTEC DVD+R, ik heb nu 2 spellen gebrand, en ze werken allebei niet, ik krijg de foutmelding UNRECOGNIZABLE DISC, clean the disc with a soft cloth blablabla, de cd's zijn niet vies ofzo.
de spellen gedownload met Torrent, er waren heel veel Seeds, dus waarschijnlijk ligt het aan mij dat de fout steeds opkomt.
mijn XBOX is PAL, de spellen die ik gedownload heb zijn ook PAL
kheb t gebrand met CloneCD en met NERO

HELP MIJ!

@Kevin Lau,

Het heeft geen zin om te gaan reageren in een topic van februari 2007.

Ik sluit deze daarom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan