Xbox360 weg?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roewl

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2007
Mijne Dames en heren,

Ik wou net mijn media player delen met de xbox, maar nu staat mijn xbox niet in het lijstje waar hij normaal wel staat? Hoe kan ik de xbox opnieuw te zien krijgen, zodat ik hem aan kan kiezen voor te delen? :confused:

Laatst bewerkt door een moderator:
even opnieuw opstarten? netwerk even afsluiten en opnieuw verbinden?

Zo, hier ben ik weer.

Dames en heren! :p

Na dat ik mijn router uit heb getrokken, mijn xbox uit had staan en mijn laptop uit had gezet.. ben ik weer opnieuw begonnen met de router aan te zetten, xbox en laptop.

Vervolgens ben ik na windows media player gegaan, en heb daar weer bij delen gekeken, maar nog staat de xbox er niet bij?

En ook hoef ik nergens de code in te voeren die de xbox mij laat zien? Waar zou dat normaal moeten, die code invoeren?

Hier ff een screenshot ter verduidelijking:

[smallIMG]http://img43.imageshack.us/img43/4857/screenshot010tl.jpg[/smallIMG]

Nadat ik mijn firewall uit zet, komt de xbox te voorschijn, kan de xbox dan ook toestaan.. maar mijn xbox vind mijn computer niet? ook niet als ik op de xbox test connection doe.

en ik heb nog steeds nergens de code in hoeven te voeren?

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat doe je toch niet zo... je gebruikt de Xbox als Extender via Windows Media Center. In iedergeval zo doe ik het altijd.

Windows 7 Ultimate, maar het werkt ook met Vista Home Premium + Ultimate, W7 Premium + Ultimate en XP Media Center edition.

Heb ik niet op mijn laptop, heb vista verwijderd en toen xp erop gezet, ivm met 3D tekensoftware voor mijn studie die problemen had met Vista!

Maar, ik heb toch echt ooit mijn laptop gedeeld met de Elite.. daarom vind ik het zo stom dat het nu niet meer gaat, ik wil de muziek op de xbox kunnen laden omdat ik er een audio systeem aan hangt, en uit mijn laptop niet echt superieur geluid komt.. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan