xboxspellen probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

jejes

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2004
Hallo

ik heb een omgebouwde xbox en sinds een week of twee wil hij alleen nog maar originele spellen spelen.Als ik een gebranden erin doe ,doet hij er helemaal niks mee,alleen dat je het klepje weer moet openen.Als ik het stroom er een dag ofzo afhaal en speel een gebranden spel als eerste doet hij het soms(als we geluk hebben)
Wie weet waar dit aan kan liggen en hoe ik dit moet oplossen????

Conny

zijn de schijfjes wel goed schoon?

Je kan je lens van je laser eens goed schoonmaken.

Hoi

Misschien een stomme vraag,maar hoe maak ik die lens schoon want de spellen zijn net nieuw.

Gr Conny

kan je moeilijk zelf of je moet handig zijn, de xbox moet worden opengeschroeft anders kom je niet bij de lens. De alom bekende schoonmaaksetjes kan je beter niet gebruiken.

een wattenstaafje met een beetje pure alcohol werkt het beste.

Betreft het hier een 360 of een gewone Xbox? Met de gewone Xbox heb ik ook problemen gezien met het spelen van spellen. De DVD speler bleek gewoon dik versleten te zijn... uiteindelijk deed niks het meer.

Hat is een xbox 360. Het rare vind ik dat originele spelen wel goed gaan en gebrande niet dus aan de dvd speler kan het haast niet liggen.

Gr Conny

Zijn de spellen wel goed gebrand?Controleer ze is bij iemand die ook een omgeboude 360 heeft.

Spellen Zijn Goed Gebrand Maar Ik Denk Dat We Hem Maar Eens Goed Moeten Na Laten Kijken.

Wat voor schijfjes gebruik je? Doen de spellen wel in een andere 360? Je kan ook nog de laaste firmware flash erin gooien. Vaak worden erdan meer compatible discs bij ingezet.

Hey

Dit kan ook gewoon door het ombouwen komen, degene die hem omgebouwt heeft moet hem maar is nakijken, want het zou haast moeten kunnen, of je xbox is van binnen oud of stoffig.

----------------------------------------------------

mvg Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan