danipunani
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 jun 2010
Ik heb een probleem met mijn OLYMPUS Stylus 1040 fotocamera. Had de hele dag foto's gemaakt,niks aan de hand. Eind van de dag haal ik opnieuw mijn camera erbij om nog meer foto's te maken. Krijg nu de melding: Maak de contactpunten van de kaart schoon met een droge doek.Vervolgens heb ik 2 opties: Kaart reinigen en Formatteren.
Formatteren doe ik niet anders ben ik al mijn foto's kwijt.
De kaart schoon geveegd met een droge doek,niet geholpen. De kaart een tijdje uit de camera gehaald,ook niet geholpen. De kaart in een pc geplaatst maar ook niets.
De USB kabel aangesloten op mijn camera maar dan krijg ik opnieuw die melding en vervolgens valt de camera uit.
Zie wel onder aan mijn scherm bij hardware veilig verwijderen dat die mijn camera herkend. Maar ik kan de camera en de foto's niet openen.Zoek ik het op bij verwisselbare scherm ook geen resultaat.
Ben radeloos,iemand enig idee wat ik nog meer kan doen?
Groetjes,Dani
Formatteren doe ik niet anders ben ik al mijn foto's kwijt.
De kaart schoon geveegd met een droge doek,niet geholpen. De kaart een tijdje uit de camera gehaald,ook niet geholpen. De kaart in een pc geplaatst maar ook niets.
De USB kabel aangesloten op mijn camera maar dan krijg ik opnieuw die melding en vervolgens valt de camera uit.
Zie wel onder aan mijn scherm bij hardware veilig verwijderen dat die mijn camera herkend. Maar ik kan de camera en de foto's niet openen.Zoek ik het op bij verwisselbare scherm ook geen resultaat.
Ben radeloos,iemand enig idee wat ik nog meer kan doen?
Groetjes,Dani