Claudegustafson
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 7 apr 2013
Geachte forum gebruikers,
Onlangs heb ik een 2e handse xerox 7123 copieerder/printer gekocht.
Op de site van Xerox staat er dat xerox geen windows 7 drivers heeft en ook niet ondersteunt voor deze copieerder/printer.
Wel heeft de machine een netwerkaansluiting.
Mijn vraag is of het mogelijk is om deze xerox 7123 in een netwerk op te nemen en besturen via een server zodat windows 7 PC's ook
op deze machine kunnen printen.
Ik ben in het bezit van een server waarop windows server 2003 draait. En voor windows server 2003 heeft Xerox wel een driver.
Een ander oplossing is misschien een oude PC gebruiken met windows XP erop en vanuit deze PC met dus een werkende Xerox win XP driver
erop de andere windows 7 PC te laten printen.
Met vriendelijke groet,
Claude Gustafson
Onlangs heb ik een 2e handse xerox 7123 copieerder/printer gekocht.
Op de site van Xerox staat er dat xerox geen windows 7 drivers heeft en ook niet ondersteunt voor deze copieerder/printer.
Wel heeft de machine een netwerkaansluiting.
Mijn vraag is of het mogelijk is om deze xerox 7123 in een netwerk op te nemen en besturen via een server zodat windows 7 PC's ook
op deze machine kunnen printen.
Ik ben in het bezit van een server waarop windows server 2003 draait. En voor windows server 2003 heeft Xerox wel een driver.
Een ander oplossing is misschien een oude PC gebruiken met windows XP erop en vanuit deze PC met dus een werkende Xerox win XP driver
erop de andere windows 7 PC te laten printen.
Met vriendelijke groet,
Claude Gustafson