xfx geforce 6200A

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb precies dezelfde kaart op een AGP 4x slot lopen, en dat werkt perfect. Geen probleem dus. Wat modag al zei, je moet wel even naar het aantal Watts kijken wat op de voeding staat.

Waar wordt de pc momenteel voor gebruikt en wat wil je er verder mee doen?

dankje voor alle reacties maar kan ik met die MSI NX6200AX ook games spelen zoals fifa 08 en call of duty 4 enz?

Nee, dat gaat absoluut niet lukken. Als je zulk soort spellen gaat spelen (op ongeveer medium), kan je beter een X1650Pro nemen. Die spelen zelfs CoD4 op high!

http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=JBGS5E
Dit kaartje is echt z'n geld waard.

PS: Wat is het Wattage van de voeding? Dit is niet via software uit te lezen, maar zul je echt de kast voor open moeten maken.

Laatst bewerkt:
ik heb mijn pc momenteel niet thuis staan want windows xp was er ineens af en ik heb geen besturingsoftware dus even naar iemand gebracht maar ik meen dat ik 350wat voeding had

ik ben aan het kijken op ALTERNATE maar ik vind alleen bij voeding SATA aansluitingen en ik heb IDE op mijn moederbord:S

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat zit er verder in de pc? Processor, moederbord, HDD, CD/DVD, enz.

Dan kan er even uitgerekend worden of je huidige voeding genoeg is en wat een eventuele nieuwe voor wattage moet hebben.

EDIT:

De sata-aansluitingen zijn de extra 15-polige dunne platte stekkertjes voor stroom naar een sata harddisk, en cd/dvd speler. 3,5 inch en 5 1/4 inch aansluitingen zijn de standaard molex ansluitingen (4-polig). Een (nieuwe) voeding heeft het alle drie, dus niets om je zorgen over te maken.

Laatst bewerkt:
ok mijn moederbord is van het merk aopen S651M
ik heb een processor met 2,6ghz de naam weet ik niet meer moet ik kijken als ik hem terug heb ik heb 1 dvd/cd speler erin en een floppy disk

Volgens mij is een andere voeding niet nodig, mits het een a-merk is.

ik heb mijn pc terug en dit zijn de gegevens
CPU Clock: 2399.91
Maxtor 6E040L0 (IDE)
Physical Memory: 224 MB Total, 28 MB Free (ga een kaart van 1gb bij kopen)
BIOS Version: AOpen - 42302e31

ik hoop dat dit genoeg is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan