XFX Geforce 8400 gs Nvidia kaart kan bureaublad niet klonen naar tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

haydee

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2008
Berichten
5
Hallo ik hoop dat iemand mij kan helpen bij de helpdesk van Packard bell weet niemandhet antwoord op mijn vraag.

Ik heb een pc met een geintergreerde ATI Radeon XPress 1250 met SB600 Southbridge kaart deze is gedeinstalleerd het is een packard bell IMEDIA J9260 AIO en die kocht ik vorige week. In november kocht ik packard bell IMEDIA J9150 AIO met een nvidia geforce 8300 gs kaart en daar zijn geen problemen mee. Daar kan ik via mijn s-video aansluiting mijn desktop naar mijn tv klonen. Met mijn nieuwe pc lukt dit dus niet de kloon mogelijkheid wordt met de ati kaart niet aangegeven dus kocht ik een nvidia die plaatste en ik alles werkt en de optie kloon bureau blad naar beide schermen wordt wel aangegeven maar selecteer ik deze optie dan kan ik niet kiezen want mijn 2 beeldschermen worden niet aangegeven. Uit ervaring met die andere pc weet ik dat er een combinatie van beide schermen moet worden opgegeven maar mijn nieuwe computer doet dat dus niet ik hoop dat iemand me kan helpen want ik weet bijna zeker dat de oplossing simpel is en dat ik verder kijk dan mijn neus lang is maar als me zelfs bij de PB helpdesk niet kunnen helpen dan weet ik het ook niet meer.
Alvast bedankt voor de hulp Haydee
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan