XFX GeForce 8600GTS PCI-Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

AlecVanNoten

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2007
Berichten
29
Ik heb dus een XFX GeForce 8600GTS PCI-Express met 256mb grafisch geheugen, kan ik deze uitbreiden naar 512mb? En hoe doe ik dat dan?

grtz
 
Jawel hoor, haha, door er nog een 256MB kaart bij te zetten, bij voorkeur eenzelfde als die je al hebt om zo de SLI-performance zo hoog mogelijk te schalen.

Maar zonder geld kun je vrees ik niet MB erbij snoepen, je hebt soms wel van die kaarten op bijvoorbeeld laptops meen ik die dan geheugen van je werkgeheugen erbij snoepen ofzo, maar dat is hier niet het geval.

Overigens heb ik mij laten vertellen dat het verschil tussen de 8600GTS 256 en 512 varianten heel klein is, je hebt for now een prima mid-range kaart, als je van plan bent een nieuwe mid-range te gaan kopen zou ik zeker even browsen naar de nieuwe 9600GT van NVidia, de 3850/3870 van AMD ATi, of de 8800GT van NVidia.

Good luck ermee!
 
Laatst bewerkt:
Jawel hoor, haha, door er nog een 256MB kaart bij te zetten, bij voorkeur eenzelfde als die je al hebt om zo de SLI-performance zo hoog mogelijk te schalen.

Maar zonder geld kun je vrees ik niet MB erbij snoepen, je hebt soms wel van die kaarten op bijvoorbeeld laptops meen ik die dan geheugen van je werkgeheugen erbij snoepen ofzo, maar dat is hier niet het geval.

Overigens heb ik mij laten vertellen dat het verschil tussen de 8600GTS 256 en 512 varianten heel klein is, je hebt for now een prima mid-range kaart, als je van plan bent een nieuwe mid-range te gaan kopen zou ik zeker even browsen naar de nieuwe 9600GT van NVidia, de 3850/3870 van AMD ATi, of de 8800GT van NVidia.

Good luck ermee!

dus het kan niet
ts vraagt voor zijn huidige kaart een geheugen upgrade
en waar maak je op dat hij een sli bord heeft ?
m.v.g virtuosa
 
Laatst bewerkt:
de vraag is opgelost en het antwoord is spijtig genoeg nee. maar dat is geen probleem, ik kan namelijk met mijn systeem:

Pentium IV 3.6GHz
1536 mb RAM DDR400
Geforce 8600 GTS 256mb van XFX

Call Of Duty 4 op hoogste graphics spelen zonder dat het systeem vastloopt oid.
dus zo midrange is die niet; vind ik :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan