XFX GTX260 Black Edition probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

blackha

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2008
Hallo

Ik heb een XFX GTX2600 Black Edition. Wanneer ik een spel speel zoals Far Cry 2 of Crysis dan geeft hij een piepend geluid. Mijn voeding is de Cooler Master RealPower M620. Volgens mij moet 620W genoeg zijn voor deze videokaart te kunnen voeden. Alle onderdelen zijn nieuw...

Hoe kan ik dit verhelpen?

Alvast bedankt

Ja het is inderdaad een onboard geluidskaart. Maar het piepend geluid komt niet uit mijn speakers maar echt uit de videokaart.

Hebben we het hier over een geluidskaart of een videokaart?

Want dan is het waarschijnlijk de 260 ipv 2600.

Piepend geluid van de fan misschien?

Het gaat hier over de VIDEOkaart xfx gtx 260. (Sorry voor de fout in de titel: 2600 moet wel degelijk 260 zijn.) Het piepend geluid komt niet uit de speakers maar wel uit de hardware, dus de videokaart.

Piepend geluid van de fan misschien?

Kast open en kijken of daar het geluid vandaan komt. Heb je nog garantie op de kaart? Dan via de garantie oplossen mocht het idd de fan zijn. Anders, misschien de lagers kapot, andere fan plaatsen.

Kast open en kijken of daar het geluid vandaan komt. Heb je nog garantie op de kaart? Dan via de garantie oplossen mocht het idd de fan zijn. Anders, misschien de lagers kapot, andere fan plaatsen.

Geluid komt zeker van de videokaart. Ik heb nog garantie van de kaart en ik ga ze dan ook gewoon binnenbrengen...

Goed plan! :thumb:

Altijd de hamdigste optie als je nog garantie hebt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan