XFX R9 280x Rotzooi.

Status
Niet open voor verdere reacties.

memo70

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2009
Beste helpmij.nl,

Ik heb sinds kort veel problemen met mijn XFX R9 280x.
Ik kan geen games meer spelen (Zou toch prima moeten lukken met deze kaart..) omdat mijn computer keer op keer crasht als ik dit probeer, het zelfde geldt voor videos kijken.

Tijdens het laden van een "map" valt het scherm weg en komt weer tevoorschijn.. na een aantal keer krijg ik een BSOD.
Als ik alt+tab tijdens het laden laat hij zien dat mijn AMD Drivers zijn gecrasht en vervolgens weer zijn hersteld.

Ik heb van alles geprobeerd en ben nu echt ten einde raad.
Heeft er iemand een idee?

mvg,

Memo70

Ik heb ook een hoop problemen met de recente stuurprogramma's van AMD. Die van december 2013 werken veel beter

Ik heb zelfs mijn computer volledig geformateerd en vervolgens de drivers van 2013 erop gezet.. en nog heb ik er last van.

Geef ook eens de volledige specificaties van je systeem. Het zou overigens best kunnen zijn dat je kaart nu defect is.

Geef ook eens de volledige specificaties van je systeem. Het zou overigens best kunnen zijn dat je kaart nu defect is.

Processor: i5-4670K CPU @ 3.40Ghz
GPU: XFX R9 280X Black edition
PSU: Seasonic M12 II 650W
8GB RAM
SSD: Crucial MX100

Men zegt dat het mijn voeding is die niet genoeg stroom levert aan mijn GPU, en dat vandaar mijn drivers crashen (???)

Daar lijkt me sterk, seasonic bouwt zeer goede kwaliteit voedingen, maar het zou kunnen natuurlijk. Als je het 100% zeker wil weten zal je tijdelijk de voeding moeten verwisselen voor een ander, of eventueel de videokaart in een andere pc testen.

Daar lijkt me sterk, seasonic bouwt zeer goede kwaliteit voedingen, maar het zou kunnen natuurlijk. Als je het 100% zeker wil weten zal je tijdelijk de voeding moeten verwisselen voor een ander, of eventueel de videokaart in een andere pc testen.

Ik heb momenteel geen andere pc waar ik hem op kan testen, ik weiger ook nieuwe onderdelen te kopen gezien het feit dat ik deze net een maand geleden heb gebouwd :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan