XFX X58i

Status
Niet open voor verdere reacties.

DarkBladeX

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2008
Goededag,
Ik heb een rare probleem. Mijn pc start erg traag op {hij is nog nieuw} ook werkt alles erg traag. Ik zag op internet vele mensen hiervan last van hebben, maar heb nergens kunnen vinden hoe dit opgelost kan worden.
Dit zijn mijn specs :
CPU : Intel Core i7 920 @ 2.67GHz
GPU : NVIDIA GeForce GTX470
PSU : 700Watt HuntKey
RAM : 4GB 1333MHz DDR3
HDD : 820GB
MOB : XFX X58i

Ik heb op CPU-Z gekeken en die zegt dat de geheugen kaarten 667MHz lezen en de bios zegt dat het op 1066MHz staat. Ik heb wel geforceerd naar 1333MHz maar blijkbaar negeert die dat. Als ik een programma start. Bijv. CPU-z dan start die erg laggend op en ook traag. Loopt zelfs vast.
Als ik internet start dan zie je pagina erg traag laden. Ligt niet aan mijn internet dat weet ik zeker.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ?
Alvast bedankt.

Goedemiddag,

Alle drivers up to date ? geen vreemde tekens bij apparaat beheer.

Hey, ja ze zijn up 2 date.
Wel ik heb 1 ding gezien. Hij werkt wel op 1 ddr3 kaartje.
Op de 2e gaat die enorm lagge. Nu met 1tje gaat die veel sneller, maar aan 2GB voor zware programma's is toch best weinig. Ik wil toch beide gebruiken.
Enig idee ?

Hoi,

Misschien reepje geheugen defect of als het twee verschillend merken zijn slecht samenwerken

Ze zijn nog nieuw. Ze werken wel op mijn andere pc. Ze zijn ook de zelfde merk en geen verschil. Dual kit dus.

Hoi,

En die van je andere pc kan je deze dan hier niet even in gebruiken om te testen?

Laatst bewerkt:
werkt dan ook weer niet. xfx moet hier echt wat aan doen. ik hoor dat de support niet goed helpt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan