XIII (budget versie) install crasht

Status
Niet open voor verdere reacties.

s!xties

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2004
IK heb net XIII budget versie gekocht , ik installeer , hij vraagt om de tweede cd , en steek hem in en dat komt er een foutmelding op van setup , dan sluit hij af , dan zegt hij XIII setup had fout en moest afgesloten worden ofzo , bij meer gegevens staat er iets met ikernel.dll , ik heb al gegoogled , en dat je professional map van common files in de installshieldmap moet deleten , maar hij komt altijd terug als ik install shield opniew open , iemand een idd ? :rolleyes:

IKernel.ddl hoort bij de InstallShield scripting engine van Windows. Lijkt er op dat hier iets fout zit.

Welke Windows-versie heb je en wat zijn je systeemgegevens?

WIndows XP (service pack 2) Nvidia geforce 5200 AMD 2500 +
512 MB ram

kan het niet installen , het werkt alleen op service pack 1 zegt hij , ik heb SP2

dan had ik vast het verkeerde , zal dit nu ff checke , ik zit op smallband (teveel gedownload)ndus tegenik het gedownload heb zal het ff duren

Zie maar ff. Ben 20.00u ook weg en ben niet eerder terug dan morgen. Succes dan maar en dan zie ik et morgen ofzo wel.

werkt niet :( er komt dat deze update alleen werkt als er geen service packs geinstalleerd zijn :( :(

KAn ik niet , ik heb de CD van XP waar sp2 opstaat.
Maar op mijn popup staat ok component transfer error

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan