XIII Critical error

Status
Niet open voor verdere reacties.

robin_89

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2002
Ik heb de XIII demo gedownload van nzone.com en geinstalleerd op mn pc... Nu krijg ik deze error:

General protection fault!

History: UD3DRenderDevice::SetRes <- UWindowsViewport::TryRenderDevice <- UWindowsViewport::OpenWindow <- UGameEngine::Init <- InitEngine

Kunnen jullie hier iets mee? Hoe kan ik die fout oplossen? Wat is dit?

Alvast bedankt!
Robin.:confused:

Op deze locatie lees ik diverse mogelijke oplossingen:

ik noem er 2 :
-speel in een venster ipv full screen,
-opnieuw downloaden schijnt soms ook wonderen te verrichten.

Ik vrees dat ze allebij niet gaan werken...

In een venster ipv fullscreen: hij geeft de error tijdens het opstarten, dan wordt de fullscreen nog niet ingeschakeld.
Opnieuw downloaden: heb em ook al op mn laptop gedownload maar heeft ook niet geholpen...

Iemand andere ideeën??

Heb je in de zojuist verstreken tijd (120 hele seconden ;) ) alle genoemde links in de door mij genoemde Google link al "uitputtend" bestudeerd ??????

Complimenten ! Dan ben je een supersnelle lezer.

Die links was ik nog mee bezig, heb ik ook nog geen reactie op gegeven... ik ben eigenlijk een hele langzame lezer ;)

Toch vast bedankt voor je reactie, ik neem nu de sites even door!

Is een bekend probleem bij games die op de Unreal-engine draaien. (alle versies)

Kan je in de meeste gevallen nix aan doen. Soms helpt et om de chipset-drivers van je moederbord, nieuwste videokaart-driver en de nieuwste versie van DirectX (nu DirectX9c) te installeren.

DirectX 9c.. ik kwam em al eerder eens tegen, toen niet gedownload. Kan iemand mij een linkje sturen naar de setup? Bij Windows Update wordt ie nog niet aangegeven...

Ik zou graag de gewone setup file willen als die er is, een complete dat ie niet tijdens de installatie pas gaat downloaden. :rolleyes:

Tof :D die wilde ik graag hebben :D
Maar helaas.. ik had DirectX9.0c al.. dus dat zou niet kunnen helpen bij mn probleem..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan