XIII Speelt in Slow Motion!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

CptWinters

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 mei 2007
Hallo,

Ik heb al een paar jaar het spel : XIII Voor de PC en nu wilde ik het laatst weer gaan spelen en ik liep in slow motion :S En op mijn oude PC met XP erop deed hij het gewoon vlekkeloos.. Maar nu sinds ik al een jaar Vista heb speelt hij dus ik slow motion

Specs van mijn PC :

AMD Athlon 64 X2 4200+ ( Processor )
NVIDIA GeForce 6100 / nForce 405 ( Videokaart )
Microsoft Windows Vista Home Premium - Nederlands / Engels
1 GB RAM DDRII ( Werkgeheugen RAM )
250 Watt Voeding

Specs van het spel :

Microsoft Windows XP Home Edition
700 MHz ( Pentium III )
128 MB Werkgeheugen
32 MB Videokaart
DirectX 8.1
16 Bit Geluidskaart
1,2 GB HD

Ik hoop dat dit voldoende info is .. En ik hoop dat jullie het probleem kunnen oplossen voor me want ik wil XIII weer heel graag spelen :(

Misschien is het spel niet compitable met windows vista ga op hun site kijken voor de nieuweste patches groot kans dat je dat spel weer kan spelen:thumb:

Ja dat heb ik dus gedaan maar dat werkt niet maar ik zal de patch en het spel eens opnieuw installeren mischien dat dat helpt... Maar iniedergeval bedankt en trouwens de site is buiten gebruik :S

Ik heb het slomotion probleem verholpen maar wanneer ik bij het 3de level kom bij het FBI hoofdkwartier dan krijg ik deze error

General protection fault!

History: RenderBspSurface <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FCameraSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Ik hoop dat jullie weten wat dit is :(

Hey,

ik heb namelijk hetzelfde probleem. Ik heb weer zin gekregen om XIII nog eens te spelen maar het speelt ook in slow motion, hoe heb jij het probleem opgelost?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan