xilisoft

Status
Niet open voor verdere reacties.

tsaxpina

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2009
hallo,
ik gebruik xilisoft om mijn films op dvd te zetten...was handig programma maar na herinstalleren van xp en ook herinstalleren van xilisoft (geregistreerd) werkt het programma niet meer. Ik kan geen subtitels meer toevoegen en ook de audio werkt niet meer (de films staan in AVI en de subtitels staan erbij) Met xilisoft schreef ik op die manier 5 à 6 films op één dvd. Kan iemand me helpen?

vele dank

hallo,
ik gebruik xilisoft om mijn films op dvd te zetten...was handig programma maar na herinstalleren van xp en ook herinstalleren van xilisoft (geregistreerd) werkt het programma niet meer. Ik kan geen subtitels meer toevoegen en ook de audio werkt niet meer (de films staan in AVI en de subtitels staan erbij) Met xilisoft schreef ik op die manier 5 à 6 films op één dvd. Kan iemand me helpen?

vele dank

Heb je dan ook alle benodigde codecs geinstalleerd?

Ik heb XP Codec Pack op mijn pc geïnstalleerd zie ik in mijn software deze had ik gedowload toen WPA geen geluid/beeld gaf bij DVD's die ik wou afspelen. Nu na weer proberen zie ik dat als ik de film in de xilisoft zet de titel van de map als zodanig erin gezet wordt en niet het AVI-bestand (bij dvd-folder toevoegen) dus waar ik audio,subtitles kan veranderen blijft grijs.

Greets

Laatst bewerkt:
hoi,

mag ik weten hoe heet het programma heet dat dat je gebruikt?

DVD ripper?
video editor?

hallo,ik gebruik xilisoft platinium 4 om dvd's (te rippen) om te zetten naar AVI en het probleem is opgelost..en kan weer volop dvd's schrijven. Ik heb het nogmaals opnieuw geïnstalleerd en werkt perfect. Soms kan een pc eens koppig zijn heeft mijn me ooit verteld.

thanks

Laatst bewerkt:
maar de volledige naam is?

(bijv. Xilisoft DVD Rippper)

sorry hoor maar ik snap u niet ik vroeg alleen maar hoe het programma heet is het DVD Ripper? video editor?

Xilisoft (Video Converter?) Platinum?

Laatst bewerkt:
Nu het programma Xilisoft daar rip ik mee van originele dvd's naar AVI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan