popipipo
Meubilair
- Lid geworden
- 21 nov 2006
- Berichten
- 9.068
- Besturingssysteem
- Win11
- Office versie
- Office 365
Als ik in excel een file wil gaan verzenden verschijnt het normale outlook scherm en kan ik normaal de email adressen selecteren, tekst typen en de excel file staat er keurig bij als bijlage.
Als ik dan op 'send' druk sluit outlook en keer ik terug naar excel
De file wordt echter niet verzonden.
Hij blijft in de outbox van outlook staan en wordt pas verzonden als ik outlook open.
Hoe kan ik outlook of excel zo instellen dat het bestand wel direct uit excel verzonden wordt, zodat ik dus niet eerst outlook hoeft te openen.
Ben in bezit van office 2007
Als ik dan op 'send' druk sluit outlook en keer ik terug naar excel
De file wordt echter niet verzonden.
Hij blijft in de outbox van outlook staan en wordt pas verzonden als ik outlook open.
Hoe kan ik outlook of excel zo instellen dat het bestand wel direct uit excel verzonden wordt, zodat ik dus niet eerst outlook hoeft te openen.
Ben in bezit van office 2007