• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

.xls is geen geldige win32- toepassing??

Status
Niet open voor verdere reacties.

rikkie789

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2010
hallo

zoals ik hier boven vermeld krijg ik de volgende melding als ik een .xls bestand probeer te openen:

C:\users\mijnheer\appdata\loval\microsoft\windows\temporary internet
files\content.ie5\dxsodjy2\collecte plan 2010.xls is geen geldige win32-toepassing

kan iemand mij hiermee helpen?
alvast vriendelijk bedankt!

groeten

je hebt excel geinstalleerd neem ik aan?

zo te zien heb je het programma dus ergens geopend vanaf een usb stick/mail/internet etc, daarna is er wat mis gegaan tijdens het opslaan waardoor het een ongeldig bestandtype is geworden... je moet het bestand opnieuw downloaden/van de usb halen, ik ken geen manieren om dit te herstellen, je zou eventueel excel kunnen openen en dan bij recent geopende bestanden kunnen kijken of hij daar nog bij staat.

Laatst bewerkt:
ik heb de mail op een andere windows 7 pc geprobeert, en daar doet ie wel!:o
toen heb ik het bestand opnieuw per mail verzonden, en weer komt dezelfde fout!
ik snap er niets van!
het ligt er dus niet aan dat het bestand niet goed is opgeslagen!??
wie kan mij hier mee helpen?

groeten

heb je excel wel goed geïnstalleerd, kan je bijvoorbeeld wel anders .xls files openen?

ik ga hier morgen even naar kijken!
beetje dom van mij dat ik daar niet aan gedacht heb! heb namelijk office net geinstalleerd!
zou daar dus heel goed aan kunnen liggen!
bedankt morgen hoor je meer...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan