• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

xls -> pdf probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

sickofitall

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2008
Hallo

ik maak vanuit excel een pdf via Afdrukken >> Cute Pdf Writer. Dit lukt allemaal prima en mijn pdf openen lukt ook prima. Maar als ik nu de zoekfunctie (CTRL+F) wil gebruiken in mijn Adobe Reader, vindt hij mijn zoekwaarden niet, terwijl ik zeker weet dat deze ertussen staan.

In bijlage bvb een test. Als ik zoek op "ABC" vindt hij dit niet. Hebben jullie ook dit probleem met mijn pdf?
Of ligt het aan de versie van Adobe? Of aan mijn Excel versie?

bedankt

Bijlagen

Beste sickofitall net getest en de zoekopdracht loopt ook fout , ik heb dan eens een poging gedaan om de letters te kopiëren en deze terug in excel te plakken en wat krijg je dan > dit teken voor ABC en voor de rest andere tekens . pas eventueel eens het lettertype aan .

heb het al geprobeerd met verschillende lettertypes maar blijkt niet te werekn :confused:

heb het al geprobeerd met verschillende lettertypes maar blijkt niet te werekn :confused:

Ik heb een reproductie gedaan met PDFCreator en daar heb ik geen probleem bij ? heb een nieuwe opmaak gedaan en bijgevoegd probeer jij deze eens .

Bijlagen

in jouw bestand kan ik ook "zoeken" in mijn Adobe Reader. Het zal dus aan ons converteer programma liggen: Cute Pdf Writer.

Ik heb hier een aanvraag ingediend om Pdf Creator te downloaden, aangezien ik hier op het werk alles dat ik van internet wil halen en installeren moet aanvragen.

Ik ben benieuwd.

Alvast bedankt om dit te testen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan