hallo
ik heb van affilitie programa zo'n 300 links gekregen in xml bestan hoe krijg ik deze in html ????
dit is er een ????
<mijnprogrammas>
- <programma>
<si>504</si>
<sub_merchant_naam>123dagblad.nl</sub_merchant_naam>
<url>http://ds1.nl/c/?wi=46002&si=504&li=29956&ws=</url>
<omschrijving>123dagblad.nl is het nieuwste programma voor de succesvolle verkoop van dagbladabonnementen. De leadvergoedingen tot €10,20 per verkocht abonnement zorgen voor goede verdienmogelijkheden voor alle webmasters die zich aansluiten bij 123dagblad.nl. Met een ruime selectie van zowel landelijke als regionale dagbladen is er voor iedereen een dagblad naar wens te vinden. Voor alle abonnementen geldt bovendien, voordelig kennismaken, het abonnement loopt automatisch af en het eerste nummer ligt binnen een week op de mat. Optimale service dus. Plaats nu de banners van 123dagblad.nl op je site en begin direct met geld verdienen. Voor meer informatie over het programma neem je contact op met Jan Bonjer van Read&View via 0314-395664 of j.bonjer@readview.nl.</omschrijving>
<vergoeding>tot €10,20 commissie!</vergoeding>
<deeplinks_mogelijk>Ja</deeplinks_mogelijk>
<subids_mogelijk>Ja</subids_mogelijk>
<zoekmachine_marketing>Ja</zoekmachine_marketing>
<metingsduur>8640000</metingsduur>
- <categorieen>
<categorie>Nieuws & Actualiteit</categorie>
<categorie>Boeken & Literatuur</categorie>
<categorie>Kranten & Tijdschriften & Strips</categorie>
</categorieen>
</programma>
???????????????????????????????
ik heb van affilitie programa zo'n 300 links gekregen in xml bestan hoe krijg ik deze in html ????
dit is er een ????
<mijnprogrammas>
- <programma>
<si>504</si>
<sub_merchant_naam>123dagblad.nl</sub_merchant_naam>
<url>http://ds1.nl/c/?wi=46002&si=504&li=29956&ws=</url>
<omschrijving>123dagblad.nl is het nieuwste programma voor de succesvolle verkoop van dagbladabonnementen. De leadvergoedingen tot €10,20 per verkocht abonnement zorgen voor goede verdienmogelijkheden voor alle webmasters die zich aansluiten bij 123dagblad.nl. Met een ruime selectie van zowel landelijke als regionale dagbladen is er voor iedereen een dagblad naar wens te vinden. Voor alle abonnementen geldt bovendien, voordelig kennismaken, het abonnement loopt automatisch af en het eerste nummer ligt binnen een week op de mat. Optimale service dus. Plaats nu de banners van 123dagblad.nl op je site en begin direct met geld verdienen. Voor meer informatie over het programma neem je contact op met Jan Bonjer van Read&View via 0314-395664 of j.bonjer@readview.nl.</omschrijving>
<vergoeding>tot €10,20 commissie!</vergoeding>
<deeplinks_mogelijk>Ja</deeplinks_mogelijk>
<subids_mogelijk>Ja</subids_mogelijk>
<zoekmachine_marketing>Ja</zoekmachine_marketing>
<metingsduur>8640000</metingsduur>
- <categorieen>
<categorie>Nieuws & Actualiteit</categorie>
<categorie>Boeken & Literatuur</categorie>
<categorie>Kranten & Tijdschriften & Strips</categorie>
</categorieen>
</programma>
???????????????????????????????