Ik zoek iemand die een component kan maken voor een 0900 carrousel. deze moet gekoppeld. Via de website moet bekeken kunnen worden in een overzicht of een medewerker beschikbaar, niet beschikbaar, in gesprek of op pauze is.
Deze krijgen we door via een xml file welke de provider realtime bijhoud.
Mogelijk (nog niet zeker) moet het ook andersom dat na inloggen op de site ook de status bijgewerkt kan worden (inloggen op het carrousel)
(zie ook :http://www.paravisie.nl/new/index.php?option=com_profiel&Itemid=430 dit is ook een joomla site.)
Liefst via AJAX om page refresh elke paar sec te vermijden.
De gegevens bv vanuit de contacten moeten ook beschikbaar of minimaal gekoppeld zijn ivm de administratie
zie ook de beschrijving van de provider:
Voorbeeld XMLRPC respons:
Zowel gebruikers moeten vanaf mijn site zich kunnen inloggen en uitloggen op de ivrmanager en hun status moet bijgewerkt kunnen worden.
Wie kan me hiermee helpen. Ik heb nl een deadline want de site moet echt 1 juni live zijn.
De status moet zichtbaar zijn op de site, alle gebruikers zitten in community builder en het zou goed zijn als de status melding van community builder de status van de ivrmanager kan weergeven.
HELP!!!
Deze krijgen we door via een xml file welke de provider realtime bijhoud.
Mogelijk (nog niet zeker) moet het ook andersom dat na inloggen op de site ook de status bijgewerkt kan worden (inloggen op het carrousel)
(zie ook :http://www.paravisie.nl/new/index.php?option=com_profiel&Itemid=430 dit is ook een joomla site.)
Liefst via AJAX om page refresh elke paar sec te vermijden.
De gegevens bv vanuit de contacten moeten ook beschikbaar of minimaal gekoppeld zijn ivm de administratie
zie ook de beschrijving van de provider:
Voor de IVRmanager zijn er een aantal xml functies beschikbaar (XMl-RPC functies).
ALGEMEEN
De ivrManager XML module kan op 3 manieren data versturen:
HTTP Post via XML RPC.
De ivrManager XMLRPC Server post een XMLRPC pakket naar de opgegeven URL. De
optie “Send as URL” moet dan uit staan en er moet een “function name” opgegeven worden.
HTTP POST
De ivrManager XMLRPC Server stuurt een HTTP POST request naar de opgegeven URL.
De optie “Send as URL” moet dan aan staan. Alle opgegeven parameters worden dan als
een query-string meegestuurd.
De response dient echter in XMLRPC formaat te zijn!
HTTP GET
De ivrManager XMLRPC Server stuurt een HTTP GET request naar de opgegeven URL. De
optie “Send as URL” moet dan aan staan. Bij de “Items to send” moet de parameter
“useGetMethod” met waarde “1” meegestuurd worden. Alle opgegeven parameters worden
dan als een query-string meegestuurd.
De response dient echter in XMLRPC formaat te zijn!
De ivrManager XML Module dient altijd respons te ontvangen en wel in het juiste XMLRPC
formaat. Verder verwacht de XMLRPC server alle parameters als string terug.
Voorbeeld XMLRPC respons:
Code:
<?xml version="1.0"?>
<methodResponse>
<params>
<param>
<value>
<struct>
<member>
<name>param1</name>
<value><string>value1</string></value>
</member>
<member>
<name>param2</name>
<value><string>value2</string></value>
</member>
<member>
<name>param3</name>
<value><string>value3</string></value>
</member>
</struct>
</value>
</param>
</params>
</methodResponse>
Zowel gebruikers moeten vanaf mijn site zich kunnen inloggen en uitloggen op de ivrmanager en hun status moet bijgewerkt kunnen worden.
Wie kan me hiermee helpen. Ik heb nl een deadline want de site moet echt 1 juni live zijn.
De status moet zichtbaar zijn op de site, alle gebruikers zitten in community builder en het zou goed zijn als de status melding van community builder de status van de ivrmanager kan weergeven.
HELP!!!