Xp 64-bit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivo28

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2004
Berichten
86
Hoi allemaal, ik ben van plan een AMD 2800 aan te schaffen en in de computerwinnkel werd mij aangeraden de 64-BIT versie te nemen.

Dit omdat er een nieuwe versie van XP uit komt; de 64-BIT.

Is deze versie van XP echt zoveel beter en rechtvaardigd dit de aanschaf van de (wat duurdere) AMD 2800 64-BIT?

Alvast bedankt!

Groetjes, Ivo.
 
Bedankt voor je snelle reactie!

Echter, dit artikel geeft nog geen antwoord voor de AMD 2800 64-BIT!
 
Over de amd kan ik je geen informatie geven alleen las ik in het stukje dat jij dan wel een xp versie moet kopen die speciaal voor de 64 bit is gemaakt. Dus deze kosten moet jij er ook nog bij op tellen. En dan moet je je afvragen of het dit allemaal wel waard is.
 
doelgroep van 64-bit Windows - onder meer ingenieurs, industrieel ontwerpers, wetenschappers

Power-users
Het zal duidelijk zijn dat een 64-bit Windows-omgeving op Itanium-hardware primair bedoeld is voor gebruikers, die zoveel mogelijk rekenkracht nodig hebben. Hierbij valt de denken aan wetenschappelijke toepassingen, CAD/CAM, games-ontwikkelaars, speciale effecten voor de filmindustrie, data-analyse ten behoeve van de financiële wereld, zeer grote websites met zeer veel bezoekers, etc.
 
Thanx! Ik ben maar een simpele gamer dus ik ga dan maar voor de AMD zonder 64-BIT. Er is geen wetenschapper aan mij verloren gegaan! ;-)

Groet, Ivo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan