xp 64 bit

Status
Niet open voor verdere reacties.

dannydaboy

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2005
hoi,

ik heb een vraag ik draai nu Xp 32 bit maar heb problemen met games. Mijn probleem is dat als een game van het ene deel naar het ander laad ik de game moet afsluiten. Waneer ik 1 cpu uit schakel dan doen ze het wel wat langer maar nog soms deze melding. Drivers zijn ook geupdate en zijn ok geinstaleerd.

Nu wil ik overstappen naar xp 64 Bit maar loont zich dit (als ik de 64 bits drivers instaleer) Ik heb gehoord van een X-64 os (is dit xp -x64) is de overstap voor mij rendabel of moet ik ergens anders gaan zoeke na een oplossing.

Mijn systeem

hardware:
Moederbord :Asus M2N SLI Deluxe
CPU: AMD 64 Bit X2 (6400+? 3215 Mhz)
Geheugen : 2048 MB Crosair Dual Channel
VGA : Asus 7800GTX
Opslag :2 x 500 GB Sata 2 Schijf
Devices : 1 x Nec Dvd Brander 1 x Samsung Dvd brander

Software:
Drivers

een verbettering zal het zo wie zo niet worden als het om games gaat.
je zal het probleem moeten zoeken dan in je 32bits windows.
het zal ook helpen als je uit leg welke problemen exact heb je had met de spellen,
ik draai hier ook op een dual core en heb nergens last van dus is er ook wel een oplossing voor jou probleem.

Laatst bewerkt:
ja ik heb het probleem dat als ik twee cpu`s gebruik de games vaak terug vallen naar de desktop en dan een foutmelding krijg dat er een fout is opgetreden en het programma afgesloten is. Dit gebeurt meestal als de game van level naar level laad. Het probleem heb ik oa. Met
Need for speed Pro Street
Juiced 2
Soldier of fortune 2
Eenvoudige games heb ik nog geen problemen ondervonden.

Het komt ook voor dat als ik 1 cpu gebruik de games wel lang kan spelen het is dan beduidend minder dan dat ik 2 cpu`s gebruik

Vaak wil een herinstallatie van Windows wel werken, maar dan moet je even kijken of dat mogelijk is.
Het 2e voordeel is dat ie ook weer sneller word.
Maar dat hoeft niet, geef alleen een tip.:rolleyes:;)

om welke spellen gaat het hier eigelijk?
er zijn diverse updates voor spelen uit gekomen.

Het gaat zoals me vorige post al zei om o.a Need for speed pro street en Soldier of fortune

de tool geprobeerd deze word niet gerunt,,,,,als ik hem open dan zie ik ff zandloper gaan erna niks meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan