dannydaboy
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 sep 2005
hoi,
ik heb een vraag ik draai nu Xp 32 bit maar heb problemen met games. Mijn probleem is dat als een game van het ene deel naar het ander laad ik de game moet afsluiten. Waneer ik 1 cpu uit schakel dan doen ze het wel wat langer maar nog soms deze melding. Drivers zijn ook geupdate en zijn ok geinstaleerd.
Nu wil ik overstappen naar xp 64 Bit maar loont zich dit (als ik de 64 bits drivers instaleer) Ik heb gehoord van een X-64 os (is dit xp -x64) is de overstap voor mij rendabel of moet ik ergens anders gaan zoeke na een oplossing.
Mijn systeem
hardware:
Moederbord :Asus M2N SLI Deluxe
CPU: AMD 64 Bit X2 (6400+? 3215 Mhz)
Geheugen : 2048 MB Crosair Dual Channel
VGA : Asus 7800GTX
Opslag :2 x 500 GB Sata 2 Schijf
Devices : 1 x Nec Dvd Brander 1 x Samsung Dvd brander
Software:
Drivers
ik heb een vraag ik draai nu Xp 32 bit maar heb problemen met games. Mijn probleem is dat als een game van het ene deel naar het ander laad ik de game moet afsluiten. Waneer ik 1 cpu uit schakel dan doen ze het wel wat langer maar nog soms deze melding. Drivers zijn ook geupdate en zijn ok geinstaleerd.
Nu wil ik overstappen naar xp 64 Bit maar loont zich dit (als ik de 64 bits drivers instaleer) Ik heb gehoord van een X-64 os (is dit xp -x64) is de overstap voor mij rendabel of moet ik ergens anders gaan zoeke na een oplossing.
Mijn systeem
hardware:
Moederbord :Asus M2N SLI Deluxe
CPU: AMD 64 Bit X2 (6400+? 3215 Mhz)
Geheugen : 2048 MB Crosair Dual Channel
VGA : Asus 7800GTX
Opslag :2 x 500 GB Sata 2 Schijf
Devices : 1 x Nec Dvd Brander 1 x Samsung Dvd brander
Software:
Drivers