XP activatie

• Onderwerp starter Onderwerp starter SCD
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SCD

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2008
Situatie

Pc had een virus waardoor ik hem opnieuw wilde installeren (met LEGALE XP) de installatie verliep goed en toen mijn systeem zich startte moest ik hem activeren gelijk bij het inloggen.
omdat ik geen internet had heb ik gebeld en activatie was geslaagd.

Nu zou je denken alles loopt goed maar niets bleek minder waar.
Bij het opstarten kreeg ik weer de melding dat deze XP eerst geactiveerd moest worden en als ik dat wilde doen ja of nee.

Klik ik op ja dan logt me systeem in maar krijg ik nog niets te zien zoals taakbalk, of bureaublad iconen.
Er komt een venster met de melding Uw Xp is al geactiveerd klik OK om dit venster te sluiten.
Als ik dit doe dan gaat hij weer terug naar mijn inlog scherm hoe los ik dit op?

Ga eens naar veilige modus en doe een systeemHerstel

ik zal dit eens proberen werkt dit ook als je hem pas hebt geinstalleerd?

werkt dus helaas niet :rolleyes:
nog meer oplossing?

ja nou dat kan maar beter niet gebeuren dat ik hem aan de telefoon heb want dan loopt me rekening hoog op ik heb aardig wat tips!:P

ze hebben ook een gratis nummer?? ?

ohja:o dat was ik vergeten
ik ga snel nog op zoek naar andere manieren e anders maar bellen!

ik had ook zo activatie probleem terwijl ik de legale al 4 jaar heb en vroeg die opeens om activatie, ik heb op google toen gezocht en ik kwam bij dit uit en het werkt uitstekend: *KNIP*

mvg

Laatst bewerkt door een moderator:
Als 'ie legaal is, gewoon bellen.

Microsoft Nederland:
Productactivatie: 0800-0233487
Algemeen nummer: 020-5001500

Microsoft België:
Klanten: ( 32) 2 503 31 13
Partners: ( 32) 2 704 32 59

hey tomtom bedankt ik zal het proberen en anders zal ik die van XP_PC opvolgen!

Ik laat het weten danku

Nee ik heb op internet gelezen dat het bedrijf de melding ziet als spyware (melding bedoel ik als je opstart dat je scherm van windows krijgt dat je moet activeren). Dus het is verzet tegen windows die dat programmatje laat zien.! het is volgens mij best wel bekend op google.

mvg

Nee ik heb op internet gelezen dat het bedrijf de melding ziet als spyware (melding bedoel ik als je opstart dat je scherm van windows krijgt dat je moet activeren). Dus het is verzet tegen windows die dat programmatje laat zien.! het is volgens mij best wel bekend op google.

mvg
Toch de link hier op Helpmij verwijderd. Lijkt me dat je gewoon met Microsoft contact op kunt nemen.

ik zie het probleem niet echt, het is alleen de melding verwijderen ik vind daar niet zoveel ergs aan.

ik zie het probleem niet echt, het is alleen de melding verwijderen ik vind daar niet zoveel ergs aan.
Nee jij niet, maar op Helpmij moeten wij toch met dingen rekening houden. Daarnaast zou dit ook gebruikt kunnen worden voor de illegale versie's.;)

ik denk het niet, omdat de vertiecode gewoon houd het programma verwijderd gwn een ddl bestandje, dus dit is alleen voor de legale

hier staat het ook: is een klein programma om een onderdeel van de -software uit te schakelen. Via wordt het Notification-gedeelte van de Windows-update geïnactiveerd, zodat niet elke twee weken aan Microsoft doorgeeft dat er een geldige versie van Windows XP op de computer in kwestie is aangetroffen. De maker van , Guillaume Kaddouch, heeft de software gemaakt omdat hij van mening is dat Notifications spyware is. Meer informatie over de achtergrond van en de oorzaak voor de bouw van de software vind je in dit nieuwsbericht.

Laatst bewerkt door een moderator:
En toch kunnen wij dit op Helpmij niet toestaan. De reden heb ik al eerder opgegeven. Graag geen eindeloze discussie hierover.

en dan wil ik toevoegen dat ik een andere oplossing heb gevonden!
geinstalleerd met een andere legale key! en toen bij de activatie veranderd naar de andere legale Key en dit werkt tijdens activatie!

vreemd probleem maar hij is opgelost einde discussie van deze vraag:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan