XP activeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

thomaskroon

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jan 2007
Hallo,

Een vriend van mij heeft Windows XP niet geactiveerd en is royaal over de 30 dagen activatietijd heen. Nu wilde hij d.m.v. de Microsoft Update pagina de nieuwste IE 7 binnenhalen, maar nu is zijn computer geblokkeerd, weet iemand iets te doen?

Heeel erg bedankt!!

Groetjes Thomas

Microsoft bellen zou ik zo zeggen :p
Die helpen je wel verder

niet geactiveerd en toch kunnen werken met xp.......hoe doe je dat.

weet iemand iets te doen?
Je vriend is zo dom (?) om niet te activeren en nu vraag jij om raad?
Wat verwacht je eigenlijk, een illegale methode om Windows XP weer aan de praat te krijgen? Dat zul je hier niet te horen krijgen.

Kan wel hoor!!

Opnieuw installeren,en dan Registreren......................Toch

(Boeing_737 krabbelt op zijn hoofd)
Ik denk dat de vriend hetzelfde probleem zal houden, waardoor hij de eerste keer ook niet heeft kunnen activeren.
Een product-code misschien?

(Boeing_737 krabbelt op zijn hoofd)
Ik denk dat de vriend hetzelfde probleem zal houden, waardoor hij de eerste keer ook niet heeft kunnen activeren.
Een product-code misschien?
Niet te hard krabbelen,zit al niet zoveel meer op:D

als je de bestanden wilt back-uppen, kan je bv even bart pe donwloaden die kan je installeren op een usb stick, werkt goed:)

of gewoon (als je die hebt) de hd in een andere pc gooien en op slave gooien.

en ook voortaan een legale versie kopen...;)

@tamir,

En hoe wil je activeren dan.
Daar is een productcode voor nodig.....die staat op de bijgeleverde sticker.......
Dus het niet activeren is in mijn ogen een verhaal wat niet helemaal klopt.
Normaal gesproken ben je aangesloten op het www en dan kun je meteen activeren.....daar wacht je geen 31 dagen mee om dan alles opnieuw te moeten doen.
Dit is volgens mij proberen om hier een antwoord te krijgen voor een mogelijkheid van gratis activeren.

als ik het mis heb dan hoor ik dat graag van TS.

je kan het op verschillende manieren activeren, via www en via de telefoon.

ze kunnen beide niet als je een illigale versie hebt...(alleen als je een goede crack hebt daarvoor, maar dan kan je niet updaten vie de windows update site.)

als hij legaal is kan hij met de bovenstaande manieren activeren. bij bart pe heb je een windows versie (op cd/deamon tools) nodig om hem te kunnen ombouwen tot een usb variant. en dan kan je back-uppen zoveel je wilt.

bart pe is alleen voor noodgevallen makkelijk, want hij laad alles in het cache geheugen, en aangebrachte wijzigingen (dacht ik) verloren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan