xp activiren

Status
Niet open voor verdere reacties.

vehiid

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2009
hallo

ik heb originele cd van vriend maar die had geen cd key heb ik gewoon van torrent gehaald..nu kan ik niet activeren omdat illegale cd key is(al in gebruik)
dus na 3 dagen gaat er wat gebeuren...doet me xp het dan helemaal niet meer of kan ik gewoon lekker door spelen op me pc.of is reinstalleren een optie?

als je op een iliegale xp draait kun je wel gewoon alles doen enzo, tekst verwerken, games, muziek luisteren.. etc etc etc .. het probleem is dat je niet in de aanmerking komt voor windows update en alle downloadbare dingen van mircrosoft
maar ik geef je een advies: koop je xp gewoon legaal in de winkel.. want bij microsoft zitten ze ook niet stil

Laatst bewerkt:
Voor zover ik weet heb je 30 dagen de tijd op je windows XP te gaan activeren. Aangezien je duidelijk vermeld dat je een illegale key hebt ingevoerd zal achter 30 dagen je windows gewoon freezen. Dit houdt in dat je aan niets meer aankan totdat je een valid key hebt ingevoerd. Enige optie: een key kopen!

kopen is beste.maar weet je hoe duur ik geef er niet meer dan 20 € voor en die dingen kosten boven de 100;)
ben maar een arme student:)

Voor zover ik weet heb je 30 dagen de tijd op je windows XP te gaan activeren. Aangezien je duidelijk vermeld dat je een illegale key hebt ingevoerd zal achter 30 dagen je windows gewoon freezen. Dit houdt in dat je aan niets meer aankan totdat je een valid key hebt ingevoerd. Enige optie: een key kopen!

Raar, ik heb heel lang met een windows gedraaid waarin elke keer dat ik hem opstarte stond:
U draait een iliegale windows, u bent mogelijk de dupe van fraude blablabla

Raar, ik heb heel lang met een windows gedraaid waarin elke keer dat ik hem opstarte stond:
U draait een iliegale windows, u bent mogelijk de dupe van fraude blablabla

Het is misschien raar, maar waar:p:thumb::cool:

Maar aangezien dit hier om illegale dingen gaat, zou er beter een slotje op komen.

Slotje @ Admin

Je kan wel telefonisch activeren, ik weet niet hoe legaal dit is, maar het werkt wel altijd

ja telefonisch mischien maar geen tyd overdags aan werken:S:S en heb nog maar 3 dagen,tyd zal het zeggen en anders installeer ik opnieuw ofso:S
bedankt mensen als die maar niet FREEZE'D

Er zijn bepaalde sleutels in gebruik waardoor activeren niet 'nodig' is, je versie blijft dan dus illegaal. Je kunt dan bijvoorbeeld niet alle updates installeren e.d.

Nee, je kan beter een key gebruiken, die bijvoorbeeld op andere pc staat aan de zijkant, zo'n oem sticker. Je gebruikt die code en dan kan je hem activeren. Mocht ie al gebruikt zijn, dan kan je hem telefonisch activeren. Je mag natuurlijk alleen zo'n OEM code gebruiken mits het apparaat ook echt van jouw is. Anders is het illegaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan