Xp administor

Status
Niet open voor verdere reacties.

loc_dog

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2004
Hallo,

Ik heb mijn XP pro opnieuw geinstalleerd. Nu moet ik elke keer als ik hem opstart kiezen tussen ''Administrator'' of ''Mijn naam''. Maar ik ben de enige gebruiker, en ik wil gewoon dat hij mijn account als administrator elke keer opstart. Is dit mogelijk?

Zou ik niet doen.
Ik zou mijn naam als jouw account nemen.
Als de zaak in de soep loopt kun je veel herstellen als administrator.
En je hebt dezelfde rechten op mijn naam als administrator omdat jij de enige gebruiker bent.

Zou je het toch willen, Via configuratiescherm>klassieke uitvoering>gebruikers kun je het één en ander invullen of veranderen.
Ook via start>uitvoeren>control userpasswords2> kun je ook het één en ander wijzigen!

Hoi..:)

Je kunt in de veilige modus ALTIJD als administrator inloggen en dat is dan ook de " formele" administrator account....deze "Administrator" account is als een gewone account aangemaakt door deze of gene.
In dat geval kun je deze account gewoon verwijderen.

ED

Nog even dit: De formele administratoraccount kun je ook niet verwijderen...dit voor je gemoedsrust...:)

ED

Oke bedankt voor jullie reacties. Maar nu begin ik toch wel even te twijfelen. Ik ben de enige gebruiker. Wat ik eigenlijk wil ( wat vroeger ook zo was), ik wil dat XP vanzelf inlogt zonder het aan mij te vragen. En als beide account evenveel rechten hebben, dan maakt het mij ook niet uit welke inlogt.
Ik heb even via Configuratiescherm - Gebruikers gekeken, alleen daar staat niet precies wat ik wilk. En via uitvoeren, kan ik dan gewoon 1 van die 2 verwijderen zodat er 1 gewoon automatisch opstart?
Kan iemand mij anders stap voor stap uitleggen hoe ik met 1 account automatisch inlog zonder dat ik er op klik ?

Wat zie je precies in het begin?...2 grote iconen met de namen of een schermpje waar je de naam en wachtwoord kan invullen?

ED

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan