XP annuleren,enkel nog Vista

• Onderwerp starter Onderwerp starter cort
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cort

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2002
Hallo,

Mijn Vista draait goed.Alles werkt naar behoren.Nu heb ik nog steeds een dualboot met op de c-schijf XP en op de D-schijf Vista.
Nu wil ik XP verwijderen en nog enkel Vista gebruiken.Dus geen dual-boot meer.Wat moet ik nu doen om mijn Vista naar mijn c-schijf te verhuizen?Ik heb een image gemaakt met acronis.Kan ik deze gewoon over mijn XP laten schrijven bij de opstart van de PC?
Wie weet hoe ik het moet aanpassen?

Thanks

Hoi,

Ik heb - met een ander programma dan acronis weliswaar - een xp-image geprobeerd terug te zetten op C:\ die oorspronkelijk op D:\ stond .... met allerlei conflicten tot gevolg.

Denk dus dat het voor Vista ook niet zal lukken, maar ben wel benieuwd naar de reacties.
Momenteel werk ik nog met XP in een dualboot, maar van de week krijg ik dezelfde situatie als jij:
XP op C
Vista op D
En in een dualboot; het schijnt dat je voor een dualboot ook in deze volgorde moet werken:
Eerst XP installeren en hierná pas Vista .....

Bedenk me nu, dat ik natuurlijk ook kan proberen de XP die ik op D: heb alleen te handhaven en Vista op C te installeren.
Edoch: ik ben benieuwd.

Hoi !

Valt te proberen, maar ik ben bang dat het geen succes wordt.

Gewoon Vista opnieuw installeren op de geformatteerde C-partitie, daarna instellingen vanaf D: naar C: overzetten, en de D-partitie verwijderen.

Even werk, maar je weet dan zeker dat het goed komt.

Greetz,

Harry.

Hallo,

Wat ik ga doen is:

Vista opnieuw installeren op mijn C-schijf.Dus c-schijf formateren en dus geen XP meer.

Na de installatie van vista ,dus in beginstadium,installeer ik Acronis true image.Dan zet ik mijn image van vandaag terug op de c-schijf.

Zo moet het lukken zonder problemen,denk ik.

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan