xp antispy

Status
Niet open voor verdere reacties.

vierseizoenen

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2006
ik heb per abuis xp antispy verwijderd maar de instellingen blijven gelden. Ik kan er dus niks meer aan wijzigen.

Nu heb ik problemen met o.a. websites downloaden, ook vind ik geen werkende link om het programmatje terug te downloaden.

weet iemand raad ?

dank en groeten
mieke

ik heb van jouw vraag maar even een eigen vraag gemaakt.
dit plaatsen in een topic van 2006 heeft geen nut.

xp-antispy

ik ben jullie dankbaar voor jullie hulp (sorry voor mijn verkeerde plaatsing van het bericht), was wegens tijdsgebrek om het uit te zoeken. Ik gebruikte de link en andere links naar xp-antispy maar krijg langs geen kanten het programma open. Ik krijg telkens dat de pagina niet kan worden weergegeven (zie screenshot in bijlage).

Bijlagen

• xp-antispy.JPG
    xp-antispy.JPG
    88,5 KB · Weergaven: 22
xp-antispy

ik kan dus niet downloaden en ik denk dat het door mijn instellingen in xp-antispy is dat dit niet lukt maar ik kan ze natuurlijk niet aanpassen omdat het progje weg is.

en bij een ander downloaden en dan bij jou installeren.
ik weet niet wat het programma doet maar.....

xp-antispy

hallo,
bedankt voor jullie reacties. Ik heb ondertussen thuis (het probleem doet zich voor op mijn werk) het programmatje gedownload en het hier geopend maar het heeft niks uitgehaald. Ik zoek dus verder waarom sommige sites zich bij mij niet openen ook al zitten bij mijn veilige sites enz.

groeten
mieke

het wil maar niet lukken, de site van xp antispy zelf kan ik ook niet downloaden. Ik heb thuis de versie gedownload en dan hier op het werk geïnstalleerd en nu kan ik bepaalde zaken van xp antispy niet meer aanpassen.
raar maar waar, wat ben ik toch een knoeier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan