xp athlon 2400 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

massimo591

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2002
ik zit met een vaag probleem,ik heb de xp athlon 2400 die over 2 gig zou moeten zijn,maar hij geeft in windows en bij verschillende benchmarks 1.80 gig aan,nu heb ik gezien in het bios dat ik cpu PnP kan instellen ,cpu clocking func en auto detect DRAM clock.......:confused: alleen weet ik niet wat de waarde hiervan moeten zijn
weet iemand hier raad mee?
greetzz mass

Je hebt er maar 2 uitvoeringen in, en beide draaien op 15 x 133mHz, dus 2000mHz, als hij 1800 aangeeft, is het misschien een 2200, die draait op 13,5 x 133.

om precies te zijn is het een mobile amd athlon xp-m 2400+ barton
dus op 133 zetten en keer 15 is geen optie hier,is meer een tabel van 1,1 1,2 1.3 om uit te kiezen dus 1.5 dan?

Mij een beetje foppen, floepert.:eek:

Maare, alleen een Thoroughbred, in de mobile uitvoering, draait op 15 x 133, de rest op 13,5 x 133, dus 1800.

Oftewel, een Barton draait op 1800, die multipliër kun je toch niet veranderen.

Hoe kwam je, overigens aan die info, dat deze proc op 2000 zou moeten lopen?

En, al met al, maakt het weinig uit, je merkt er niets van, er zitten op andere plaatsen grotere beperkingen.

verder niks aan doen dan maar,tegen mij hadden ze gezegd dat ie 2 gig was,en nog te clocken was ofzo:)

Ach waarom, je kunt alleen de FSB verhogen, met kans op instabiliteit, en veel zul je er niet van merken.

dan laat ik hem wel zo.het loopt nu lekker allemaal
thnx 4 de info:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan