naishkiter
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 apr 2009
Ik heb een probleem met het besturingssysteem van mijn vrij recente computer: oorspronkelijk stond hier Vista op (hij is dus Win Vista ready), maar dit systeem is vervangen door een illegale
versie van XP, nu geeft dit constant problemen en zou ik graag opnieuw de originele versie van vista installeren.
Bij het geforceerd installeren van XP is er vanalles aan de fabrieksinstellingen gewijzigd en ik heb geen recovery-cd bij de computer gekregen en dus wil XP niet meer resetten.
Moet ik nu contact opnemen met de producent van mijn computer en hen om een recovery-cd vragen, of is er een andere oplossing om de computer te resetten en die besmette XP te verwijderen?
Mercikes,

Bij het geforceerd installeren van XP is er vanalles aan de fabrieksinstellingen gewijzigd en ik heb geen recovery-cd bij de computer gekregen en dus wil XP niet meer resetten.
Moet ik nu contact opnemen met de producent van mijn computer en hen om een recovery-cd vragen, of is er een andere oplossing om de computer te resetten en die besmette XP te verwijderen?
Mercikes,