XP blift maar opstarten en ik kom niet in de veilige modus

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwerver

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 dec 2004
Ik krijg XP niet meer opgestart ! Tijdens opstarten krijg ik eerst een scherm van de G-force en in het volgende scherm blijft hij hangen

Ook in de veilige modus kom ik niet (heb tijdens opstarten al geprobeerd met F5 en F8) In de Bios kom ik wel

Als ik in de Bios aanpas om op te starten vanaf de recovery disk dan leest hij de recovery disk en vraagt hij om opnieuw op te starten waarna en weer niets veranderd is.

Hij geeft dan een tiental rare tekens ??

Wie helpt mij ?? wat kan ik doen

De Pc bevat een aantal zeer belangrijke documenten dus ik wil die graag nog houden

als je recovery doet dan ben je al die bestanden kwijt.

Probeer eens.... windows XP CD erin.. de setup opstarten... en dan windows repareren...

anders kan je ook nog deze Harde Schijf bijin een andere computer doen zodat je de data over kan kopiëren naar de andere computer

Reactie

Wat is het verschil tussen de recovery disk en de Xp disk ?? Ik heb alleen 2 XP cd roms bijgeleverd gekregen. daarvan heb ik alleen reactie zoals eerder beschreven. ik krijg die cd niet ge setuped. Hij zegt alleen dat hij hem gelezen heeft en dat ik opnieuw moet opstarten !

xp cd(installatie cd) daarmee kan windows geinstalleerd of gerepareert worden...
Zit in een hoesje met een 25 letter/cijferige code erop

recovery CD ... staat er wel op

Ik heb paradigit gebeld zij zeggen dat XP alleen op mijn harde schijf staat en dat mbv de recoverydisk alles gerepareerd kan worden. Maar ik krijg hem niet gesetuped misschien nog een andere tip ???

trek je videokaart er eens uit, haal alle hardware van PC af, eventuele pci kaarten die je niet echt nodig hebt en probeer daarna eens de pc op te starten. Misschien dat systeem crashed op stukje hardware.

Mike

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan