Xp blijft hangen bij achtergrond

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sonnyk

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2006
Als ik de computer opstart en me aanmeld komt er deze foutmelding: De toepassing of DDL-bestand C:/Windows/system32/shdocvw.ddl Is geen geldige windows kopie. Controleer dit op uw installatiediskette. daar na komt mijn achtergrond maar gebeurt er verder niets meer. Wat nu?:confused:

Even opstarten in veilige modus en laatst werkende configuratie terug zetten.

Door op de f8 toets te drukken voor de windowslaadblokjes en dan kiezen voor laad laatstwerkende configuratie of iets gelijkaardigs.

F8 igedrukt houden tijdens opstarten, als je systeem daarna werkt goed scannen op spyware en virussen en plaats even een log op nucia om spyware te verwijderen uit je register alles staat er goed beschreven hoe je dit moet doen.

Laatst bewerkt:
Probeer eens te scannen op virussen van uit veiligemodus vermoedelijk heb je een virus of spyware opgelopen.

Groot probleem dus je hebt een virus opgelopen die jou systeem bestanden gewijzigd heeft.
Dus als je een nette schone installatie wilt kun je het beste de heleboel formateren en windowsxp opnieuw installeren weet je zeker dat je de prut kwijt bent.

Hoe kan ik formatteren dan? Want ik kom niet verder dan mijn achtergrond

Hallo !

CD-drive in je BIOS als first boot device zetten (PC dus opstarten vanaf je WinXP CD).
Dan krijg je, als je kiest voor "Windows installeren" demogelijkheid om partitie's aan te passen en te formatteren. Kijk even hier:
http://www.schoonepc.nl/instal.html

Succes, Harry.

Hoi,

Zoals ik al zei, in je BIOS de CD-Rom als eerste bootdevice instellen. Lees even de link die ik je opgaf, daar staat het duidelijk in.

Succes,
Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan