xp blijft maar opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

mausie

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2005
hallo ik heb XP en als ik de pc opstart en me aanmeld op mijn account (of ongeacht welk account) zodra het buroblad verschijnt start mijn pc weer opnieuw op.soms kom ik niet eens bij het scherm van de accounts maar start hij daarvoor alweer opnieuw op.
Ik heb alles in mijn pc los gemaakt en schoongemaakt opnieuw erin gezet goed gekeken of alles vast zit maar niets helpt.Wie weet er raad?:( :evil:

Als je tijdens het opstarten, F8 indrukt, krijg je een keuze scherm. Kun je hier wel in de veilige modus opstarten ?

De F8 direct een paar keer indrukken tijdens het opstarten.

dat heb ik ook al geprobeert maar hij geeft ook aan dat er een systeemfout is opgetreden en hij start niet meer op in veilige modus.Gister heb ik na veel proberen nog wel kunnen redden op de c schijf wat er te redden viel en kon dit kopieren naar mijn andere schijf maar hierna doet ie dus helemaal niets meer ik kan ook niet xp opnieuw erop zetten.want als hij hardware gaat controleren dan houd die er mee op en start weer van voor af aan opnieuw op.Is er een andere manier misschien om de pc te formateren?

lijkt me tog een hardwareprobleem:confused: hij geraakt dus niet eens in windows?

nee dat doet hij niet meer :rolleyes: :( Heb geprobeert hem te formateren maar ook dan start die halfverwege het formateren opnieuw op en start nu alleen nog maar steeds opnieuw op halfverwege het opstarten vanaf de cd.welke hardware kan het zijn, die problemen geeft?

Kijk even in de kast of deze niet smerig en stoffig is van binnen.
Controleer ook even of de ventilatoren nog goed draaien en maak eventueel de kast en het koelblok van de processor stofvrij.
Het kan namelijk een warmte probleem zijn.

Als dit niet helpt is waarschijnlijk de voeding kaduuk.

**Edit. vergeet het schoonmaken, dat heb je al gedaan zie ik. :o

:D Het was inderdaad de voeding en me pc is nu weer supersnel!!!
Bedankt voor de hulp :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan