Xp blijft rebooten

Status
Niet open voor verdere reacties.

slider14

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2001
Berichten
258
Ik heb weer een probleem met mijn computer.

medion computer
2,8 GhZ.

ik kreeg mijn surround niet aan de praat.
toen had ik drivers gedownload voor mijn audio ding.
en nu start me computer niet meer op.
hij reboot steeds nadat ik het windows logo heb gezien.
ik kan niet in veilige modus komen.

maar kan wel met cd opstarten.
nu is het probleem.
dat ik geen goeie cd van windows xp heb.
dus via cd opstarten is niet mogelijk.

ik heb wel een usb drive die ik kan op starten.
nu heb ik een usb stick van 128 mb.

kan ik hier de bestanden opzetten die ik nodig heb?? om windows op te starten zodat ik dingen kan herstellen"??

Alvast bedankt.

Slider!!
 
Nee, usb werk alleen met een werkende windows.
Je zult op zoek moeten naar een goede cd.
Wat gebeurd er als je veilige modus probeerd?
Foutmeldingen?

Kun je met de cd nog in de systeem herstel modus komen?
 
Ik weet niet of je via een andere pc op het internet kunt, zal wel als je hier je vraag kunt stellen. Ik heb praktisch hetzelfde probleem gehad, maar had gelukkig wel een juiste cd. Maar via de site van microsoft zijn er opstartdiskettes te downloaden, misschien is dit iets voor je.
Bij mij was uiteindelijk de enigste oplossing om windows opnieuw te installeren. Probleem is niet compleet weggegaan en moest uiteindelijk hele schijf leeghalen en formateren. Draai nu op 98, want xp wilde niet meer. Draait nu nog niet lekker mar doet het voorlopig even.
Ik zou zeggen hou hier rekening mee en succes
 
Heb gisteren na schone installatie hetzelfde probleem met de pc van mijn ouders gehad. Het begon toen ik Norton Antivirus probeerde te installeren. Installatie wilde niet starten, dus startte ik de pc opnieuw op.

Daarna begonnen de problemen, net als bij jou, startte de pc iedere keer op nadat je het logo had gezien. Veilige modus en laatste juiste configuratie werkte ook niet. Hij wil gewoon niet verder, geen foutmeldingen enz.

Ik had net een schone installatie zonder verder iets erop, dus zo ongeduldig als ik was heb ik de boel weer opnieuw moeten installeren.:eek:

Maar alles werkt nu wel ok met een andere Norton Antivirus schijf.

Ben wel benieuwd of hier een oplossing uitkomt, want ik heb eerst alle kaarten enz. eruit gehaald om te kijken of het een hardware probleem was.

Ik heb volgens mij wel een goeie cd (weet niet wat jij onder goed verstaat) maar ik heb de optie R (hersteloptie) ook geprobeerd, maar wist niet hoe verder te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan