XP boot.ini

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Doctor

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2005
Hallo iedereen,

'k ben stom geweest, ik weet het...
ik heb een PC met dualboot XP (C partition) - Vista (D - partition).
Draaide perfect, maar ik kreeg meer en meer problemen in m'n XP OS dus heb ik besloten om die te herinstalleren.
Dat is ook geod gegaan, maar ik was natuurlijk vergeten om eerst m'n boot.ini te kopiëren waardoor ik nu niet meer in Vista kan booten.

Weet er iemand wat ik moet toevoegen in de boot.ini om Vista terug aan de praat te krijgen? Het XP lijntje kopiëren en er partition(2) van maken volstaat niet.

Ik vind genoeg artikels om XP boot problemen vanuit Vista op te lossen, maar niet andersom ... :(

Gewoon met de Vista DVD de boot repareren, moet ook lukken, heeft niets met de boot.ini te maken, die gebruikt Vista niet, maar BCD.

Nope,

Ik had de opstart procedure al eens met de repair option van de DVD geprobeerd, maar dan kun je nog niet voor Vista kiezen.

Ik heb het ondertussen wel gevonden.

Mocht iemand erin geïnteresseerd zijn, zo heb ik het gedaan: http://krva.blogspot.com Kan goed zijn dat er simpelere manieren zijn.

Hoi 1

Goed zo, maar eh..... dit item is meerdere malen uitputtend op dit forum behandeld.

Zoekfunctie ??

Greetz,

Harry.

HHhmmm, niet gevonden in ieder geval.
Sorry mocht dat zo zijn.

Ik heb wel genoeg posts gevonden over het niet meer kunnen booten van XP eens Vista geïnstalleerd was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan