XP boot steedts opnieuw.

Status
Niet open voor verdere reacties.

nastydog

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2002
XP boot steeds opnieuw.

Hoi,

Ik heb de laatste tijd last dat mijn pc steeds opnieuw start en de tijden dat hij dat doet is onwillekeurig , temperatuur probleem is het niet aangezien ik alle koelers vervangen heb voor thermaltake koelers en de cpu tussen 38 en 40 graden zit.

Nu heb ik het vinkje weg gehaald bij : bij systeem fouten opnieuw opstarten.

Ik kreeg net het volgende melding :

stop:0x0000007e (0xc0000005,0xf33cdc19,0xf34e9b70,0xf34e986c

rt2500usb.sys-address f33cdc19 base at f33bf000,datestamp 425cd8e1

Mijn mobo is een via epia M1000 met 512 kingston geheugen , onboard video en geluid
via usb hangt er gps ontvanger, webcam ,lynksys wirreles usb ontvanger en een usb mini toetsenbord aan.

Zoals jullie nu waarschijnlijk wel begrijpen zit dit in mijn auto geinstaleerd.

Ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat dit kan zijn die dit eventueel ook een keer heeft gehad.

Dennis.

Laatst bewerkt:
heb je toevallig een draadloose netwerk adapter ?
ok had er overheen gelezen.
probeer de laatse versie driver voor lynksys wirreles usb ontvanger
.

Laatst bewerkt:
.
rt2500usb duidt op de draadloze netwerkadapter. Om er achter te komen of deze dit veroorzaakt zou je die tijdelijk moeten uitschakelen bij Configuratiescherm Systeem Hardware Apparaatbeheer en ook even fysiek moeten verwijderen.

Begrijp ik dat jou PC niet meer opnieuw opstart nadat je het afvinkje hebt weggehaald bij "bij systeem fouten opnieuw opstarten?"
.

.
rt2500usb duidt op de draadloze netwerkadapter. Om er achter te komen of deze dit veroorzaakt zou je die tijdelijk moeten uitschakelen bij Configuratiescherm Systeem Hardware Apparaatbeheer en ook even fysiek moeten verwijderen.

Begrijp ik dat jou PC niet meer opnieuw opstart nadat je het afvinkje hebt weggehaald bij "bij systeem fouten opnieuw opstarten?"
.

Hoi Alfred,

Ik zal vandaag mijn linksys usb ontvanger los koppelen en te verwijderen uit mijn configuratie.
En dan effe aankijken wat het doet.

En het klopt nadat ik bij systeem fouten opnieuw opstarten het vinkje wegehaald heb start deze inderdaadt niet meer op , hij knalt uit en geef een blauwe scherm met de foutcode.
Tot ik de pc zelf uit zet.

Dennis.

Mooi, dan zit alles goed vast en heb je voldoende sap.
Met googelen zul je heel wat problemen met drivers tegenkomen. Kennelijk is dat een veel voorkomend probleem. Als er desondanks toch iets met de hardware van de adapter aan de hand is zul je een uitroepteken zien naast de driver in apparaat beheer en zouden daar toch ook wel tekenen van te zien zijn geweest. Een slechte werking. Hier kan je mogelijk beter achterkomen door die adapter thuis voor zwaardere taken te gebruiken. Ook in verband met garantie kan dat slim zijn. Veel succes.

Mooi, dan zit alles goed vast en heb je voldoende sap.
Met googelen zul je heel wat problemen met drivers tegenkomen. Kennelijk is dat een veel voorkomend probleem. Als er desondanks toch iets met de hardware van de adapter aan de hand is zul je een uitroepteken zien naast de driver in apparaat beheer en zouden daar toch ook wel tekenen van te zien zijn geweest. Een slechte werking. Hier kan je mogelijk beter achterkomen door die adapter thuis voor zwaardere taken te gebruiken. Ook in verband met garantie kan dat slim zijn. Veel succes.

Hoi Alfred,

Nog bedankt voor je hulp!:thumb:

Alles werkt naar behoren voorlopig, ik heb de wireles adapter van lynksys los gekoppeld en de software verwijderd.

Vreemd genoeg werd er geen uitroep teken gegeven in apparatenbeheer.
Maar het zal mischien een conflict zijn geweest met andere usb apparaten.

Ik kijk het nog een paar dagen aan en dan instaleer ik hem weer , maar dan op een andere poort en dan maar hopen dat alles goed gaat.
Voorlopig ben ik een stap verder.:D

Dennis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan