XP & Brother MFC - Schrijfstations

Status
Niet open voor verdere reacties.

DutchDakota

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2009
Berichten
3
Hi,

Zit met een klein probleempje. Op een Brother MFC printer zitten een paar readers die in XP besturingssysteem en register schrijfstations aanmaken en een virtuele mapping. Brother is gedeïnstalleerd geweest en onlangs opnieuw geïnstalleerd. Een van de readers is verwikkeld geraakt met de driveletter van de dvd-cd- station. Vervolgens heb ik via beheer alle schrijfstations verwijderd en het register gecleand. En nu staan ze er dubbel in en is nog steeds de dvd-cd-station verwikkeld met een mmc-cd reader schrijstation. Nog nooit zoveel sorres gehad met XP als nu. Ik kom maar niet van de reader schrijfstations af. Iemand een goede suggestie?

DutchDakota:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Nogmaals dezelfde vraag!

Help is er niemand die hier iets mee kan!!!!!!!!!

:(:evil:
 
Ik zou dit proberen: koppel de optische stations af (kabels los) herstart de pc en sluit 'm weer af,sluit weer alles aan en start op.
Wat ook zou kunnen: deïnstalleer opnieuw de mfc printer en dan hetzelfde als bovenstaande regel en de printer als laatste aansluiten!
 
Mik Zjeg,

Had ik allemaal al zaterdag zondag en zo herhaald uitgevoerd. Ik heb uiteindelijk een diepe regcleaner aangeschaft. Die 5 keer over XP gehaald. de DvD-schrijfstation herschreven naar Z en daarna opnieuw geïnstalleerd. En tussendoor foute schrijfstations verwijderd uit apparaatbeheer en schrijfstations. Tussendoor herhaald blijven cleanen met elke stap die je zet. En zo waar na de laaste run was die hersteld.

Beware of Brother MPC

Dank in ieder geval voor je reactie. Worstelen is het wel geweest om het op te lossen.

DutchDakota
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan