Xp bureaublad weg en taakbeheer werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

BrianCa

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2009
Berichten
16
Hoi, Ik heb een laptop met als begin keuze Vista en Xp. Alleen Xp werkt niet meer. Ik kan ook geen cntl+alt+del doen voor taakbeheer. hij reageert nergens op wel op afmelden met FN F4. bureau blad is volledig weg behalve mijn achtergrond plaatje. en het rare is als ik hem opstart en je moet een wachtwoord in typen is het wachtwoord niks. je kan gewoon op enter drukken. Dat is sinds het bureaublad weg is. Iemand raad?


Alvast bedankt
 
Zou kunnen dat je het slachtoffer bent geworden v.e. virus.
Kijk ff hier op 't forum en scan vanuit Vista je Windows-partitie of probeer WinXp in de veilige modus (meestal F8 trommelen tijdens opstart) op te starten en kijk of dat wél werkt.
We horen 't wel.
 
Heb het geprobeert maar helaas geen resultaat met de scanners.
 
Je explorer van je XP is weg dus je moet het even recovery doen..
 
Heel Xp is weg. Kan wel de keuze maken voor xp kom ik bij inloggen van xp terecht en dan me mooie achtergrond zonder functies
 
Uhm installeer het dan opnieuw want mijn vriend had dat ook alleen was zijn windows op een andere manier gecrasht en nu had ie de Back-up van vista gepakt en gebruikt alleen vista maar ik denk dat je eens die back van windows XP moet gebruiken als je die hebt:)
 
Ik gebruik nu ook vista. Alleen ik wil xp op nieuw instaleren en dat kan niet via vista want vista kan die schijf niet aan. Als xp maar eenkeer goed opstart is alles goed. Cd instalatie voor xp.
 
Dat hoeft ook niet je moet ook de CD erin doen als je op vista zit de PC rebooten en dan krijg je unvirtual wereldje noem ik het maar even maar erstaat windows XP installatie maar wat staat er standaart voor een windows op je PC..?? dan checkt toch ook of ereen bootable CD in zit en na die check moet de installatie wizard beginnen
 
Laatst bewerkt:
ik zal het niet weten ik denk vista.ik zal het nog een keer proberen.
 
Dat is moeilijk heb je de originele WinXP CD.. en tevens vista is toch ook fijn. Heb XP ook al eens van je PC gegooid..?? kijk eens welk stickertje van windows staat er bij mij staat erop Designed for Microsoft Windows XP
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan