XP cd niet bijgelevert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor 'ombouwen' van een XP Retail installatie-cd naar een OEM-versie, kijk hier
Voor jouw geval moet in setupp.ini in de i386 map de regel Pid=xxxxxxxx omgebouwd worden naar
Pid=xxxxxOEM
(oftewel de laatste 3 posities vervangen door OEM; waarschijnlijk zijn die laatste 3 posities nu 335 van Retail).

Dit voor het geval Harry Snor je een Retail NL versie van XP MCE 2005 kan bezorgen.

Ik heb zelf nog even gekeken, maar mijn versie is helaas Engels, dus daar heb je niets aan. :(

Tijs.

Hoi !

Het was ons weer een genoegen !

Greetz,

Harry.

heb nog 1 vraagje kan ik de cpu fan even harder laten draaien? gaat erg traag maar de case fan draait als een gek,het cpu word ook heter als 50-60 graden

Groetjes!

Hoi !

Moet wel kunnen via een wijziging in je bios, maar: bij een HP zou ik het niet weten: je zult de manual moeten doorlezen !

Greetz,

Harry.

En opnieuw start de pc niet op wit streepje:rolleyes:

Opstart instellingen zijn correct deze keer en het formateren van schijf(met hersteldisks)krijgen we blauwe schermen dat het windows zou beschadigen nouja ook cd met windows 7 geprobeert en ook deze blue screens........

Formateren vanaf een andere pc is mogelijk alleen heb geen snoer.

Hebben jullie nog wat suggestie's?

Bedankt alvast:thumb:

Hoi !

Mogelijk is er wat mis met de CPU-koeler/koelpasta, gezien je vorige post.

Ik zou eerst maar es zorgen dat de PC hardwarematig in orde is, anders wordr dit een gebed zonder end.

Greetz,

Harry.

ik had met speedfan beetje opgevoerd en werkte perfect(op 60 gezet)

Voor de andere hardware ik zou het niet weten volgens de blue screens is het bios out to date dus moet ik deze update alleen kan ik niet op internet:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan