XP cd werkt niet.

• Onderwerp starter Onderwerp starter dag
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dag

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2002
Heb bij me computer een xp cd oem bijgeleverd gekregen.Nu na meer dan een jaar wil ik me computer op nieuw installeren.Als ik de cd in de cd speler doe en de computer op start krijg ik de melding dat die de cd niet kan lezen.
Nu kan ik een xp cd lenen van iemand die een maand gelden deze cd heeft gekocht en 1x xp heeft geinstalleerd.
Kan ik de cd gebruiken? En kreeg ik dan ook alle updates(hij natuurlijk ook)?

Groetjes Ronald

die cd kun je gebruiken maar zul je niet kunnen valideren en dus ook geen updates ophalen.
Welke fout melding krijg jij met je eigen cd......

Als ik de bij geleverde cd van erin doe en dan op start krijg ik de melding?
CDR101 kan die niet lezen.

Het is een recovery dvd-rom die bij me desktop Qmotion is geleverd.
Als ik de dvd bekijk in DEZE COMPUTER-DVD player dan zie ik 3 iconen.
Namelijk 1 icon GHOST, 1 icon Image 001.GHS en 1x Image.GHO
Hoop dat jullie hier iets aan hebben?

Groetjes Ronald

dat is dus een recovery cd....probeer via chost deze op te starten...
Maar als je geen problemen op dit moment heb dan zou ik niet opnieuw een fabriekinstelling terug zetten.

Je hebt bij die PC als het goed is een goede Gebruikers handleiding gekregen ,waar alles in beschreven staat.

Maar als ie nog goed werkt,niet doen

Zat er maar een gebruikershandleiding bij.
Dan had ik nu geen problemen.
Hoe zet ik het dan terug met ghost?

Ronald

Haal Everest installeer het,dan kan je ons vertellen wat er inzit ,gaane me wel effe zoeke voor je

volgens mij hoort er nog een diskette bij deze DVD - want er staat enkel het programma ghost op ... en een image (2bestanden) de dvd is dus niet opstartbaar - en je hebt dus een diskette nodig waar je mee kan opstarten - EN die cdrom drivers aan boord heeft - waarmee je wel kan opstarten - dan is het in het programma ghost : Disk - from image -

LET WEL - alles wat je op je harde schijf hebt staan wordt verwijderd

Voor drivers kun je hier even rond neuzen.

Dat is het leuke nu,men bouwd er daar van alles in,alle Jantes die er gebouwd worden zijn niet altijd hetzelfde inwendig.

En ik kan dat weten!!!:o

Vandaar dat je wat je gekocht heb moet weten wat er in zit ,vandaar ook de rits linken die men geeft

Laatst bewerkt:
Gekocht dat merk geven ze gratis weg bij een telf abonement maar als je problemen hebt is het net een grabbel ton.:D :thumb:

Gekocht dat merk geven ze gratis weg bij een telf abonement maar als je problemen hebt is het net een grabbel ton.:D :thumb:

Vandaar ook mijn link naar Everest,als dat wordt gemeld ,ziene we meer:D

Je kunt hem ook even opnieuw met een andere cd van winxp installeren als je maar de zelfde versie hebt en dan je eigen serial invoeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan