[XP] Client voor netware verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

BaByBoY

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2001
Berichten
9
Ik heb laatst mijn niewe pc voorzien van een WinXP Pro instalatie maar als ik nu mijn computer aanzet en wil inloggen is het standaardscherm van WinXP waar al die users staan veranderd in zo'n schermpje waar je zelf je naam + wachtwoord moet invullen.
Als ik dit dan wil veranderen in de optie gebruikersaccount krijg ik wanneer ik die openen wil het volgende te zien:
"Client services voor Netware heeft het welkomstvenster en snelle gebruikerswisseling uitgeschakeld. U kunt Client services voor Netware verwijderen als u deze functies wilt terugzetten."
Ik heb zoiets nooit geinstaleerd en begrijp dus ook niet waar het vandaan komt.
Ik heb de overige topics doorgespit die hier verband mee kunnen hebben, maar ik heb niks van Novell op me pc zitten en al die keys die ik zou moeten verwijderen zijn niet eens aanwezig. Ook in het menu netwerkverbindingen zie ik ook niets staan van Client voor netware, wel de client van microsoft. Die had ik al verwijderd om te kijken of het daaraan lag, maar dat is het ook niet. Als ik kijk in m'n apparaatbeheer zie ik wel bij netwerkkaarten nog behalve de onboard 100MB verbinding nog "wan minipoort IPX" staan met een geel vraagtekentje. De probleemoplosser helpt ook niet, en software bijwerken of wat dan ook helpt ook niet. Uiteindelijk had ik die uitgeschakeld om te kijken of hij het dan wel deed, maar zelfs toen bleef ik "Client services voor Netware heeft het welkomstvenster en snelle gebruikerswisseling uitgeschakeld. U kunt Client services voor Netware verwijderen als u deze functies wilt terugzetten." zien.

Kan iemand me uit dit dilema halen. tnx.

Specificaties:

Processor: AMD Athlon 64 3000+ 512KB
Moederbord: AsRock K8S8X 64 (2 jaar garantie!!)
Harddisk: Maxtor 160GB S-ATA 7200RPM 8MB
Geheugen: 512MB DDR 400MHz A-Merk
Videokaart: FX5200 AGP8x 128MB TV-OUT/DVI
DVD-ReWriter: NEC ND2510 8x +/- Dual Layer
DVD-Speler: Samsung 16x/48x
Netwerkkaart: 10/100 Ethernet LAN, WOL
Geluidskaart: AC97 Codec 5.1 Channel
Diskdrive: SamSung 3,5" 1,44 MB
Speakers: US-Blaster 2.1 MM800
Kast: Resbo Style + 420W Voeding
Muis & toetsenbord: Logitech Premium Desktop Optical
USB: 8x USB 2.0 (2x Front, 6x Backside)
Audio: Mic & Speaker Front
Monitor: TFT 17" CTX S761A Black TCO99 + Sound!!
 
Ik kan hem niet uit het apparaatbeheer deleten, maar wel uitschakelen wat ik ook heb gedaan, maar geen verschil. Hij blijft hetzelfde aangeven.
 
Kijk eens bij de eigenschappen van je lanverbinding of je daar iets van ipx/spx vindt en/of van een novell client en mocht je dat daar aantreffen deinstalleer het
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan